Alışveriş - 24 (Zara, Mango, Pull&Bear, Gratis ve Watsons)

   Merhaba, Ağustos ayında az ama öz ürünler alarak küçük alışverişler yaptım. Alışveriş diyetime elimden geldiğince sadık kalmaya devam ediyorum. Bu ay sadece bir tane, o da dermokozmetik olmak üzere online siparişte bulundum. Henüz o yazıyı okumadıysanız; Recete.com Alışverişim - 4

   Bugünkü yazımın konusu ise mağaza alışverişilerim;


ZARA:

Eski trençkotumu -pek kaliteli olmamasına rağmen- yıllarca giydim ve artık yollarımızı ayırmanın vakti gelmişti. Burberry 'den esinlenilmiş klasik trençkotlardan almak aklımda yoktu ancak alışveriş arkadaşım üzerimde duruşunu o kadar beğendi ki almadan edemedim. Ayrıca suya dayanıklı kumaşı ile sadece rüzgarlı sonbahar günlerinde değil, yağmur altında da kullanıma uygun. Fiyatı: 269,95 TL


MANGO:

Malum, geçtiğimiz ay Mango büyük bir indirim yaptı. Mango tasarımları genellikle tarzıma uymasa da her sezon birkaç güzel parça bulabiliyorum; bu ürünler de bu yazın ganimetleri.
Uzun zamandır açık pembe tonlarında bir cekete ihtiyacım vardı, %50 indirimle 89,99 TL 'ye bulunca kaçırmadım. Dantel detaylı bluzu ise, günlük giyilebilecek şık parçalardan biri olduğu için aldım. Fiyatı: 44,99 TL


PULL&BEAR:

Normalda sadece Oysho 'da bulabildiğim bu tarz kalın çorapları kış aylarında ayağımdan çıkarmıyorum! Pull&Bear 'da da görünce iki rengini hemen aldım. İndirimli fiyatları ile tanesi 5,95 TL


GRATİS & WATSONS:

Aslında Temmuz ayında aldığım PIZ BUIN Ultra Light Hydrating Sun Spray 30 SPF 'i o ayın alışveriş yazısına eklemeyi unutmuştum, bu yüzden burada yer veriyorum. Gratis 'ten 22,90 TL 'ye aldığım ve bayılarak kullandığım ürünün yorumlarını Yaz Favorilerim: Güneş Bakımı Ürünleri yazısından okuyabilirsiniz.

Geçtiğimiz ay dökülme problemleri nedeniyle çöpe attığım maskaranın yerine Max Factor Clump Defy 'ı satın aldım. Max Factor 'ün maskaralarını seviyorum, bakalım bunun ile anlaşabilecek miyim? Fiyatı: 27,90 TL

Yaz ayları demek deniz ve havuz demek! Ben bu yıl biraz geç kalsam da sonunda yazın tadını çıkarabildim. Hakkında olumlu yorumlar okuduğum Maybelline The Falsies Volum' Express Waterproof da ben yüzerken kirpiklerimde durdular. Fiyatı: 14,50 TL

Ve son olarak da yıllardır kullandığım Parodontax Beyazlatıcı Günlük Diş Macunu. Son bir senede inanılmaz zamlansa da vazgeçemiyorum. Fiyatı: 18,50 TL

   Benim Ağustos ayında kendime aldığım ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Güle güle kullannn^^ Trençkota bayıldım ya bende aynen o tarz bişi istiyordum bakayım Zara'ya. Kalın çoraplar için de H&M de kışa girerken ve kışın oluyor ben çok seviyorum tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum nasıl gözümden kaçmış!! Trençkottan aşırı memnunum, çok ince olanların ağzı burnu yamuluyor bu öyle değil kesinlikle. H&M 'de çok yumuş yumuş çoraplar görüyorum, kesinlikle alacağım bir ara :*

      Sil