İnceleme: Gülsha Seyahat Seti



Merhaba!
Seyahat boy olan cilt bakım setleri, ürünleri sıkılmadan deneme imkanı verdiği için son zamanlarda radarıma girmeye başladı ve hassas & kuru cilt tipime uygun olan bir iki seti denemeye karar verdim. 

Hakkında okuduğum övgülere istinaden Gülsha markası, gerek gül suyu gerekse gül yağları ile uzun zamandır aklımdaydı ve bu ürünleri içeren bir set görünce Purneva 'dan satın aldım.



İçerisinde
*Eşsiz Gül İksiri 3 ml
*Gece Gül İksiri 3 ml
*Arındırıcı Gül Tozu 1 gr * 7 adet
ve
*Tam Gül Suyu 50 ml
bulunan Gülsha Seyahat Setini iki aydır deniyorum ve artık yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim.



Gülsha Seyahat Seti, temizleyici, canlandırıcı, nemlendirici ve besleyici ürünler içermesi ile aslında tam bir valize at - çık seti.
Ayrıca paraben, alkol, silikon, mineral yağ, renklendirici ve parfüm bulunmayan ürünleri ile özellikle hassas cilde sahip olanların ve içeriğe dikkat edenlerin kalbini çalacak nitelikte. 






Spreyli cam şişede bulunan Gülsha Gül Suyu ister tonik, ister sakinleştirici ve tazeleyici olarak kullanılmak üzere üretilmiş. 
Evde buzdolabında ya da çantada gün içerisinde kullanılabilir olmasıyla epey pratik olan bu sprey maalesef benim beklentilerimi karşılamadı. 
Çünkü Gülsha Gül Suyu nemlendirici özellik taşımadığı gibi, kuru cildimi daha da gerdi. Bu sebeple yağlı, karma ya da sıkılık kaybı yaşayan olgun ciltlere daha uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Cildimde hassasiyete sebep olmadığı için bu ürünü kullanması için anneme verdim.

İçerik Listesi:
Rosa Damascena Flower Water, Leuconostoc / Radish Root Ferment Filtrate, *Citronellol, *Geraniol



Gülsha Eşsiz Gül İksiri gündüz kullanımına uygun bir yağ. İçeriği gayet temiz, genel olarak tohum özleri ve yağlarından oluşmuş ve az miktarda gül yağı ile set içerisinde en -tek- sevdiğim ürün oldu. Özellikle ten makyajı öncesi cildime uyguladığımda cildim ışıl ışıl parladı ve renkli ten ürünü cildimle daha doğal bir şekilde bütünleşti.

Kullandığım fondöten / bb kremlerin altına yağ formda bir baz arayışında olduğum için bittikten sonra -denemek istediğim diğer ürünlerle kıyaslayıp- yeniden alabilirim.

İçerik Listesi:
Caprylic / Capric Triglyceride, Coco Caprylate / Caprate, Triheptanoin, Phoenix Dactylifera (Date) Seed Extract, Tocopherol, Perilla Ocymoides Seed Oil, Rosa Rubiginosa Seed Oil, Oenothera Biensis (Evening Primrose) Oil, Phytosteryl/ Octyldodecyl / Lauroyl Glutamate, Rosa Damascena Flower Oil, *Citronellol, *Citral, *Eugenol, Farnesol, *Geraniol, *Linalool,


Gülsha Gece Gül İksiri set içerisinde en merak ettiğim üründü. Ancak içerisinde katı halde beyaz parçalar ve rahatsız edici kokusu nedeniyle kullanmaya elim gitmedi. Görece temiz kısmından elimin üzerine uyguladığımda da, bıraktığı hissi rahatsız edici buldum. Maalesef bu ürün benim için hayal kırıklığı oldu.

İçerik Listesi:
Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Sorbitan Oleate, Glycerin, Aqua, Dextran, Polyglyceryl-5 Laurate, Arginine/ Lysine Polypeptide, Sorbic Acid, Tocopherol, Vegetable Oil, Rosa Damascena Flower Oil, Hyaluronic Acid Sodium Chloride, *Citral, *Citronellol, *Eugenol, Farnesol, *Geraniol, *Linalool, Trifluoroacetyl Tripeptide-2, Oenothera Biennis (Evening Primrose Oil)



Cilt temizleyici görevi gören Gülsha Arındırıcı Gül Tozu ise avuç içine alındıktan sonra bir miktar su ile karıştırıp köpürterek cilde uygulanıyor.
Bu ürünü kullanırken toz-su oranını ayarlamayı zor buldum. Kullanım şeklinden dolayı ürün pratik değil ve bereketsiz. Sadece seyahatlerde, dökülme sıkıntısı olmayacağı için tercih edilebilir.
İçeriğinin büyük oranının talk olmasından ve kullanım sonrası ciltte gergin bir his bırakmasından dolayı günlük kullanmak yerine aralıklarla kullanmayı tercih ederim.

İçerik Listesi:
Talc,Sodium Sterate, Sodium Cocoyl Isethionate,Rosa Damascena Flower Powder, Bentonite,Glyceryl Behenate, Glycerin, Zinc Stearate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate, Rosa Damascena Flower Oil, *Citronellol, *Geraniol,


   Gülsha Seyahat Seti beklentilerimi karşılayamasa da merak ettiğim ürünleri denemem için iyi bir fırsat oldu. Siz bu markanın ürünlerini deneme fırsatı bulabildiniz mi?

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. güle güle kullan ben en çok Rosense markasını seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben Rosense 'i de pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.

      Sil
  2. Gülsha markasını ben de bir süredir merak ediyorum henüz denemedim hiç bir ürününü. Hem denk gelmedi hem de gül kokusunu sevmiyorum diye ön yargılı yaklaşıyorum sanırım. Setin genel olarak tatmin etmemesine üzüldüm ama en azından küçük boylar, çok ziyan olmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum, setler bu yüzden çok mantıklı oluyor. Gül kokusu hakkında değişen düşüncelerim var, bazı dönemler sevsem de diğer dönemlerde kaçıyorum.

      Sil
  3. Talk mı? Böyle dan diye giriş yaptım ama, açıkçası bu kadar çok reklamı yapılan, övülen, Kaf Dağında gibi duran bir firmanın en iddialı ürünlerinden birinin içinde Talk olması beni şok etti. Açıkçası senin yazından önce almak için çok hevesliydim, şimdi ise hiç gerek olduğunu düşünmüyorum.
    Objektif yazın için de çok teşekkür ederim! Sen olmasan bu ürünleri kuru ciltler için de harika zannetmeye devam edecektim! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriklerindeki tek bir madde bile doğalsa, ürünler tarlada üretilmiş gibi lanse ediliyor pek çok markada maalesef.
      Gulsha markası ile ilgili benim deneyimim bu şekildeydi. İşine yaramasına sevindim.:)

      Sil