Bitenler ve Çöpe Gidenler - 54

   Herkese merhabalar! Ocak ayının bitenler ve çöpe gidenler yazısını, tatile çıkmadan önce tamamladım ve ben Hamburg 'dayken siz bu yazıyı okuyor olacaksınız. Umarım siz de bu tatil döneminde benim kadar eğleniyorsunuzdur!


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

Rituel de Beauté Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Kokusu kötü, işlevi sıradan olan burun bandı. Şu ana kadar en sevdiğim Diadermine olduğu için onunla devam ederim.

Sephora Avocado Eye Mask: Malum sınav günleri... Uykusuz geçen bir gecenin ardından görüntümü toparlamak için bu ürüne bir şans verdim ancak hiçbir etkisini göremedim...

Sephora Total Age Defy Cream: Nem vermesi güzel olsa da cildi germesi sebebiyle sıkılık kaybından şikayetçi, olgun ciltlilerin seveceğini düşünüyorum.

MAC Pro Eye Makeup Remover: Elimde birkaç tane daha bu ürünün deneme boyu mevcut, onları da kullandıktan sonra yorumlayacağım.

Gülsha Purifying Rose Dust x2: Yakında Gülsha markasından aldığım ürünleri içeren bir inceleme yazısı yayınlayacağım. Bu ürün hakkındaki düşüncelerimden de orada bahsederim.

Shiffa Home Hint Yağı: Kaş ve kirpiklerimde kullanmak için aldım ancak koyu kıvamlı bir yağ olduğu için uygulamasını pratik ve hijyenik bulmadım. Bitiremeden çöpe gidiyor.


VÜCUT, TIRNAK ve SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

Blendax %100 Dolgunluk Kepekli Saçlar için Şampuan: Kepek problemi yaşayan kardeşimin kullandığı ve pek memnun kalmadığı şampuan. Yeniden almayız.

Adidas Smooth Hydrating Micro Pearls Exfoliating Shower Milk: Partiküllü, güzel bir duş jeliydi. Kokusunu kendi zevkime göre fazla tatlı bulduğum için yeniden almam.

Batiste Fruity & Cheeky Cherry Kuru Şampuan: En sevdiğim kuru şampuanları üreten firma Batiste. Mis gibi kokusuyla yaz aylarına yakışan Cherry ise küçük boyuyla makyaj çantamda taşıyarak bitirdiğim çeşidi oldu. Kokusunu ve yapısını daha çok beğendiğim Batiste çeşitleri olduğu için bu ürünü bir daha almam.

Cam Törpü: Törpü kullanırken oluşan sesten ve verdiği histen hiç hoşlanmadığım hâlde Gratis 'ten almıştım bu ürünü. Sayılı kullanım sonrasında artık çöpe atıyorum.


PARFÜM ve RENKLİ KOZMETİK

Avon Aspire EDT: Sonbahar kış aylarında kullanarak bitirdiğim; sevenin çok seveceği sevmeyenin ise nefret edeceği ağır bir koku. Aldehit ve ayrıca yasemin gibi beyaz çiçek notalarından oluşan parfüm, benim severek kullandığım parfümler arasındaydı. Ancak dikkat, parfümün turuncu renkli olmasından dolayı açık renk kıyafetlerde leke bırakabiliyor.

Dior Sauvage EDT: En yakın arkadaşımın denediği bu erkek parfümü içerisinde hem ferah hem sıcak notalar bulundurması ile her mevsim ve her yaş aralığına uygun bir koku. Yoğun olarak biber notalarını sevmeyen erkekler hariç, joker bir parfüm diyebilirim.

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Vernes À Lèvres Glossy Stain 10: 2015 yılında doğum günü hediyelerimden biri olan bu likit ruj, sahip olduğum en cesur kırmızılardan biriydi. Dudaktan silinse de mürekkep gibi kalan kırmızı rengini ve lüks ambalajını sevsem de dudaklarda kuruluğu çok belli etmesi ve ilerleyen saatlerde parça parça durmasını beğenmediğim için bu ürünü kullandığım günlerde yanımda hep makyaj temizleyici gezdirdim ve birkaç saatte bir tamamen temizleyerek yeniledim. Bu nedenle bu seriden yeni bir ürün almayı düşünmüyorum.

Clinique Almost Lipstick 06 Black Honey: Dudakları kurutmayan, aksine nemlendiren yapısı, opak olmadığı için günlük kullanımda zorluk çıkarmayan koyu bordo rengiyle en sevdiğim rujlardan biriydi. Son kullanma tarihi geçmek üzere olduğu için üzülerek bitirdim. Maalesef artık üretilmiyor.


YARDIMCI ÜRÜNLER

Selpak Losyonlu Kağıt Mendil: Ocak ayı İstanbul 'da -şükür ki- karsız ama epey soğuk ve gri geçtiği için bu ayı sürekli gribin ve soğuk algınlığının köşesinden dönerek geçirdim. Losyonlu olduğu için burun çevresine karşı daha hassas davranır diye düşünsem de Selpak kağıt mendilleri gereğinden fazla kalın buluyorum.

Miniso Gardenia Koku Torbası: Bu tarz koku torbalarını kıyafet dolaplarımda tutmayı çok seviyorum. Bu sefer Miniso markasının Gardenia kokulusu kullandım ancak koku verme süresi beklentimin altında olduğu için yeniden almam.

AIHAO 0.35 Tükenmez Kalem ve Faber Castell Textliner Superfluorescent: 20 yıldır öğrenci olduğum için kozmetiklerin yanı sıra  kırtasiye ürünleri de benim hayatımın bir vazgeçilmezi. Ocak final dönemini ise bu iki kalem atlatamadı. İlkinden yedeklerim var, sarı fosforlu kalemi ise bu sefer farklı bir markadan aldım.

StopEver Lady Comfort Isıtıcı Ped ve Kleenex Ultra Soft Kağıt Mendil ise her ayın bitenlerinden.

   Bir ay daha bu şekilde geçti. Türkiye 'ye döndükten sonra alışverişlerimi ve bir de sürpriz çekilişi blogumda paylaşmak istiyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. Ne güzel bir sürü ürün bitmiş :)

    YanıtlaSil
  2. batiste kuru şampuan sevmeyen bir ben varım sanırım :-))) performans iyiymiş tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yeniden şans vermek istersen, benim en memnun kaldığım Blush ve Brit çeşitleri, aklında olsun :*

      Sil
  3. Gelsin yeniler.Batisteyi denemedim merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Batiste Kuru Şampuanları öneririm kesinlikle.

      Sil