Kapanış: İSTİYORUM! - 2017 İstek Listesi / Wishlist

   Merhaba! 2017 yılının ilk haftasında güzel bir istek listesi yayınlamıştım. Yılın son günü bahsettiğim ürünlerin hangilerine kavuşmuşum, hangilerinden vazgeçmişim sizlerle paylaşmak istedim. Gelin 2018 istek listemi açıklamadan önce 2017 listemin sonucuna hep birlikte bakalım.


Aldıklarım:




2. Violet Voss Holy Grail Palet: İlk görüşte aşık olduğum bu palet hakkında açık konuşmak gerekirse, sahip olduklarım arasında en kaliteli olanlardan biri diyebilirim. Kullanmaya kıyamadığım için henüz hakkında bir yazı paylaşmamış olsam da yakın zamanda ayrıntılı bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum. Nereden aldığımı okumak için tık tık.

3. Mac Tan Pigment: Göz makyajında ışıltı sever biri olarak Mac Tan 'i istek listeme yazdıktan kısa süre sonra satın aldım. En sade makyaja bile asil bir hava katıyor olmasına bayılıyorum.

4. Canon EOS 750D: 3 yılı aşkındır blog yazılarımı dijital kamera ile çektiğim fotoğraflarla paylaşıyordum. Hayal ettiğim tüm özelliklere sahip olan Canon EOS 750D 'i keşfettiğimden beri arzuluyordum, neyse ki bu güzelliğe de kavuşabildim.


8. La Roche Posay Serozinc: Nihayet uzun zamandır merak ettiğim yüz spreyin
den üç tanesini Paris seyahatimden dönerken yanımda getirdim.

9. Meyve / sebze suyu sıkacağı: Uzun araştırmalar sonucu Braun cam hazneli blenderda karar kıldım ve bu güzel ürüne doğum günümde kavuştum.


10. Nars Hot Sand Likit Aydınlatıcı: Tam umutlarımı kaybettiğim noktada buldum Nars Hot Sand likit aydınlatıcıyı. Yaz aylarında favori ürünüm oldu.


11. Timberland Bot: Yüksek fiyatlı olsa da yakın zamanda güzel bir indirimle sonunda kavuştum yeniden eski botlarıma.


12. Yves Saint Laurent Forever Light Creator UV Protection: Bunca zamandır güneş kremlerinden boşuna kaçıyormuşum. Kesinlikle kullandığım en hafif yapılı ve şehir yaşantısına uygun güneş kremi.


13. Chanel Le Blanc de Chanel: Chanel mağazasında denediğim an sepete attığım, bitmesin diye azar azar kullandığım harika bir makyaj bazı. Yüze verdiği doğal aydınlık etkiyi çok çok seviyorum!


14. Saç maşası: Isıl işlemler saça zarar verdiği için seyrek kullansam da, öneriler doğrultusunda Babyliss Sublime Touch serisinden bir saç maşası aldım sene içerisinde.

15. Nars Amsterdam Lipstick: Yılbaşında aldığımda beri beri elimden bırakmadığım, kendime en çok yakıştırdığım kırmızı ruj oldu. Bir gün bitirirsem yeniden alacak kadar çok sevdim.


16. Prada Le Femme EDP: Geçtiğimiz ay kavuştuğum, mükemmel bir sonbahar / kış parfümü. Soğuk havalarda tercih ettiğim parfümlerden daha hafif olmasıyla risksiz ancak varlığını hissettiren bu parfüm son zamanlarda hep çantamda.


Kavuşamadıklarım:


1. Balenciaga Florabotanica EDP: İlk kokladığımda bayılmış olsam da zamanla kokusundan rahatsız olduğum için almaktan vazgeçtim. 2018 bahar aylarında koleksiyonuma katmak için yeni bir parfüm arayışındayım. 


5. China Glaze Sun of A Peach ve China Glaze Merry Berry: Eskisi kadar oje kullanmadığım için bu ikilinin peşine düşüp nereden satın alabileceğimi araştırmadım açıkçası. Önümüzdeki sene denk gelirsem alabilirim.


6. Nars Light Reflecting Pressed Powder: Kozmetik ürünlerde holy grail tanımını kullanmaktan çekinsem de sahip olduğum iki pudra da vazgeçilmezlerimden. Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra ve Catrice Prime And Fine Mattifying Powder Waterproof ihtiyacım olan her şeyi barındırdığı için şimdilik bu ürüne gerek duymuyorum.


7. A'kin Pure Radiance: Maalesef sene içerisinde bu ürüne bir türlü ulaşamadım. Eskiden sık sık alışveriş yaptığım yabancı siteler birer birer Türkiye 'ye gönderim yapmaktan vazgeçtiler. Ancak bu ürün hâlâ aklımda.


10. Tom Ford Spin Spin Sugar: Eski bir koleksiyon ürünü olduğu için hiçbir yerde bulamadım. Tom Ford bu ürüne muadil bir aydınlatıcı çıkarırsa kesinlikle kaçırmam.



   Bir yılı daha geride bıraktık. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!


2 yorum:

  1. En güzellerine kavuşmuşsun zaten^^ :P Nice güzel yıllara canımcım:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, özellikle istek listelerimin altındaki yorumların ayrı mutlu ediyor beni :*

      Sil