Aradolu Alışverişim - 1



Instagramda gördüğüm bir paylaşım sayesinde tanıştım Aradolu ile. Sitelerinde gezerken çeşitli ürünlere denk geldim ve denemek maksadıyla karışık bir alışveriş gerçekleştirdim.



Kargonun gelmesi nedense biraz uzun sürdü; paket, alışverişimi tamamladıktan 6 gün sonra elimdeydi



Paket biraz örselenmiş olsa da ürünler gayet korumalı şekilde gönderilmişti. Yurt içi online alışverişlerim içerisinde gördüğüm en iyi paketlemelerden biri diyebilirim.



Paketin içinin hava dolu balonlarla çevrili olmasının yanı sıra, kırılma riski olan ürünler tek tek balonlu poşet yardımıyla sarılmıştı ve ürünlerin hepsi sapasağlam elime ulaştı.



Aldığım ürünler ise; 
*Pure Dragon Pearls No.05 Yeşil Çay



Benim Aradolu 'dan gerçekleştirdiğim ilk alışveriş bu şekildeydi. Kısa süre önce aynı siteden bir alışveriş daha yaptım, yakında onun da yazısını paylaşacağım. Sizlerin bu siteden önereceği ürünler varsa öğrenmekten mutluluk duyarım.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini! Detox çayını merak ettim en çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, havaların iyice soğumasıyla artık soğuk kahveler yerini sıcak çaylara bırakıyor :)

      Sil