Recete.com Alışverişim - 6

   Merhaba, bir süredir blogumda bir şeyler paylaşmıyorum ve bir süre daha yeni yazı yazacak huzura kavuşamayacağım ancak taslaklarda hazır bekleyen yarım düzine kadar yazıyı paylaşarak blogumdaki bu boşluğu otomatik olarak doldurmayı planlıyorum.

   Uzun zaman geçmişti online eczanelerden yaptığım son alışverişin üzerinden ve kullandığım nemlendiricinin de bitmesi ile kendimi alışveriş yapmayı en çok sevdiğim sitelerden birinde; Recete.com 'da buldum.


   Alışverişimi tamamladıktan sonra yine hızlı bir gönderimle ürünler elime ulaştı. Maalesef çektiğim fotoğrafların büyük çoğunluğu uçtuğu için kargo paketini paylaşamayacağım fakat daha önce yaptığım beş farklı alışverişimle tamamen aynı olduğu için Recete.com etiketinden paketlemeye bakabilirsiniz.



Phyto Phytokeratine Spray Repairing Thermal Protectant Spray: Isıya karşı koruyucu etkisi olan Phyto markasının sprey ambalajlı kremi, her ne kadar 2015 İstek Listemde bulunan bir ürün olsa da daha önce saçlarımda ısı kullanmadığım için pek de gerekli değildi. Yakın zamanda saç maşası edindiğim için almak şart olmuştu.

Nuxe Creme Fraiche de Beaute: Gece kullandığım nemlendirici bitmişti ve uzun arayışlar sonucunda hassas - normal cildimle anlaşacağını düşündüğüm,  Nuxe markasının övülen cilt bakım kremini denemeye karar verdim.



Deneme boy ürün konusunda yine cömert davranarak Bioderma Sebium ürünleri ağırlıklı bir gönderimde bulunmuşlar. Baştaki temizleme jelini yazın kullanmak için kaldırdım, Bioderma Sensibio misel su her daim ihtiyaç. Diğer iki nemlendirici ise yağlı cilde sahip olan tanıdıklarıma gidecekler.



   Ücretsiz kargo ile KDV dahil toplam 134,25 TL ödeyerek nemlendirici ve ısı koruyucu ürün ihtiyaçlarımı kapatmış oldum. Her iki üründen de memnun kalacağımı umuyorum. Siz daha önce bu ürünleri deneyimlediniz mi?
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Deneme ürünler çok tatlı mutlaka bakacağım, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm siteyi, severek alışveriş yapıyorum ben. Teşekkürler :*

      Sil