Avrupa Alışverişim - 3 (Paris)

Bonjuor!

2015 yılında gerek Paris, gerekse çevre ülkelerden kozmetik ürün alışverişleri yapmış ve bu alışverişlerimi Avrupa Kozmetik Alışverişim başlığı altında sizlerle paylaşmıştım.

Bugün ise geçtiğimiz haftalarda paylaştığım Paris Kozmetik Alışveriş Rehberi  - 1 ve Paris Kozmetik Alışveriş Rehberi - 2 yazılarında bahsettiğim yerlerden yaptığım alışverişleri göstereceğim.

Tatilimi aylar öncesinden planladığım için gitmeden önce harcamalarımı epey kısmıştım. Önümüzdeki bir yıl içerisinde kullanmayacağım hiçbir ürünü almamak kaydıyla, kendime pek de sınır koymadan büyükçe bir alışveriş yaptım. Bu yazıda fikir vermesi açısından nereden neler aldığıma, fiyatlarıyla birlikte yer verdim.
*Monoprix fişini kaybettiğim için ürün fiyatlarını yazamıyorum, fiyatları fişi bulduğumda güncelleyeceğim.


SEPHORA:

Nars Pure Matte Lipstick Amsterdam: Makyaj çantamda kırmızının farklı tonlarında rujlar olsa da benim için hiçbiri mükemmel kırmızı ruj değildi. Aslında Türkiye 'den de alabileceğim bu ruju Sephora alışverişim sırasında hem sepetimin beklediğimden hafif olması sebebiyle, hem de yılbaşında da kullanabilmek için aldım. 28,5€

Anastasia Beverly Hills Brow Definer Medium Brown: Saçlarımın aksine koyu renkte gür kaşlara sahibim, ancak hafif de olsa içlerini doldurma ihtiyacı hissediyorum. Şu an elimde Sephora 'nın kaş kalemi olsa da, bulmuşken  ABH 'i almadan olmazdı. 26,95€

Too Faced Better Than Sex Mascara: En merak ettiğim maskara kesinlikle buydu. Sadece isminden dolayı mı bu kadar popülerdi, yoksa ürün gerçekten kaliteli miydi? Aklımda bu sorular varken attım sepete ve otele döner dönmez denedim. Sonuç mu? Sonuç bir aşağıdaki fotoğrafta. 23,4€

Dior J'adore Eau de Toilette: Sephora alışverişimi neredeyse tamamlamak üzereyken, stand görevlilerinden biri bu parfümü sıktığı bir kağıdı uzattı. Kokladığım anda bunca yıl denemediğime üzüldüm. Duty Free 'den almayı düşünürken; görevli, eğer şimdi alırsam şişenin üzerine adım ve soyadımın işleneceğini söyledi. Ben de hemen parfümü sepetime atıp kasanın yolunu tuttum. Parfümün özellikle kapağını gereksiz büyük bulsam da, kişiselleştirilmiş bu özel hali makyaj masamın en güzel detaylarından biri oldu. 106€



Make Up For Ever Empty Trio Palette: Elimdeki 3 refil Make Up Geek farı koyacak mıknatıslı palet arayışındaydım. Hiçbir bölmesi, haliyle düzeni olmayan Z paletler bana göre değildi. Uzun arayışlar sonunda panları MUG farlara göre büyük kalsa da; şeffaf kapaklı, 3 bölmeli ve mıknatıslı boş bir far paleti buldum. 1€

Too Faced Better Than Sex Mascara: Bu maskaraya ilk kullandığımda öyle aşık oldum ki, Paris 'te gördüğüm ilk Sephora 'dan yedekledim; yılın yarısını bu maskara ile geçireceğim! Satın alma fırsatı olan herkes bu maskaradan edinmeli. 23,4€

Sephora Brush Cleaning Sponge: Gördüğüm en garip yardımcı ürünlerden biri. Makyaj fırçası temizliğinde kullanılan dokulu bir sünger. İnanılmaz ama fırçaları susuz, alkolsüz bildiğiniz kupkuru bir şeye sürterek tertemiz yaptığı söyleniyor. Deneyip göreceğim. 4,95€


CHANEL:

Chanel mağazasından yaptığım ilk alışverişten  o kadar memnun kaldım ki; ikinci kez gittiğimde de hiç aklımda yokken mağazadan elimde bu güzel karton torbalardan biriyle daha çıkmış buldum kendimi.



Chanel Le Blanc De Chanel Base Lumiere: Mac Strobe krem mi, bu ürün mü epey araştırdıktan sonra Chanel 'de karar kılmıştım. Yanında çantama eklenen deneme boy ürünler ise harika oldu. Özellikle çıktığından beri aşkla kullandığım Chanel No.5 L' eau 'nün mini boy flakonlu hali tam bir sanat eseri! 43€



Chanel Illusion D'Ombre Long Wear Luminous Eyeshadow 83 Illusoire: Aynı serinin Emerveille isimli müthiş bir rengine sahibim ve mağazada dener denemez bu rengine de bayıldım. Elimi hafif tutarak gündüz, yoğun uygulama ile ise gece makyajlarında severek kullanacağım gibi görünüyor. 31€


MARIONNAUD:

Jacadi Bébé Eau de Soin Parfumée Vaporisateur: Mis gibi bebek kokan bebek parfümü. Bir insan neden bebeğine parfüm sıkmak ister bilmiyorum ama ben parfüm kullanmak istemediğim günlerde uygulamak için aldım. 41 €


MONOPRIX:

Monoprix, uygun fiyatlı kozmetik markaların satışını yapan ve Paris 'te pek çok yerde bulabileceğiniz marketlerden. Ben de hem uzun zamandır merak ettiğim hem de uygun fiyatıyla yedeklemek istediğim ürünlerden oluşan büyük bir alışveriş yaptım.

Garnier Ultra Doux Masque Reconstitunt Saç Maskesi: Garnier markasının vücut ve saç bakım ürünleri Avrupa 'da pek çok yerde satışta olsa da ülkemizde bulunmuyor. Ben de denemek için güzel kokulu saç maskesiyle başlamak istedim.

Batiste Marrakech ve Blush Kuru Şampuanlar: Batiste şampuanların bazı çeşitleri ülkemizde satılıyor ancak Marrakech 'i ilk defa gördüğüm için aldım. En sevdiğim çeşidi olan Blush 'ı ise Türkiye 'den daha ucuza bulduğum için aldım.

Le Petit Marseillais Spray Brillance: Durulama gerektirmeyen, meyve sirkesi ve pamuk içeriğiyle parlaklık vaat eden sıvı saç ürünü. Daha önce Yves Rocher 'nin meyve sirkeli ancak durulanan bir ürününü kullanmıştım. Bunu da denemek istedim. Le Petit Marseillais 'dan sahip olduğum ilk ürün.



L'oreal Masque Purifiant Argile Pure: L'oreal 'in 3 farklı türü bulunan maskeleri Avrupa 'da epey popüler. Hangi yabancı bloga ya da instagram hesabına baksam, sadece övgü yazıları okuyorum. Elbette ülkemize yeni geldi. Ben sadece iki çeşidini gördüğüm L'oreal maskelerden yeşil olanını aldım.

Evian Brumisateur Facial Spray: Evian içme sularının en büyük hayranlarından biri olarak sprey başlıklı mineral içerikli yüz spreyini almasam olmazdı.

La Roche Posay Serozinc x3: Sevgili Başak 'ın blogunda güzel yorumlarla bahsettiği bu yüz spreyi, özellikle çabuk kızaran bir cilde sahip olduğum için en çok denemek istediğim ürünlerin başında geliyordu. Monoprix fiyatı Paris 'teki eczanelerden de ucuza gelince, 3 tane aldım.



Bade Fee Cupcakes de Bain x2: Küvet ürünlerine bayılıyorum! Şekerli kokmayan küvet ürünü bulduğumda ise hiç kaçırmadan alıyorum, tıpkı bu güzellikler gibi.

Monoprix Dissolvant Express Sans Acetone: Asetonsuz oje çıkarıcım bitmek üzereydi ve Türkiye 'de bulunan markaların neredeyse hepsini denemiş ve pek memnun kalmamıştım. Markette bunu görünce de aldım.

Mennen Deodorant Musk: Mennen, erkek bakım ürünlerinde bilinen en köklü markalardan biri. Musk isimli deosticki ise pembe, renkli hem maskülen hem de pudra kokulu bir ürün. Ben de kendim için attım sepete. Hiçbir zaman bitmeyecek boyda olsa da yurt dışına çıktıkça yedeklemeyi düşünecek kadar sevdim!

Demak Up Cotton Science Expert 80 Bâtonnets cosmétiques: Makyaj düzeltme pamuklarını sık sık kullanmasam da bazen hayat kurtarıcı olduklarını kabul etmek gerekiyor. Uygun fiyatından dolayı da bu ürünü attım sepetime.

Essie Need A Vacation ve Essie Go Ginza: Essie markalı almayı düşündüğüm ojelerden sadece bu ikisini bulabildim ve bavulu boşaltırken Go Ginza rengi evin içinde kayboldu! Bulduğumda her ikisini de ilkbahar - yaz aylarında severek kullanacağımı düşünüyorum.


HEMA:

Hema bir önceki Avrupa gezim sırasında da alışveriş yaptığım bir marketti. Garip bir şekilde cilt bakım ürünleri vücut bakım ürünlerinden çok daha ucuz. Çeşitli nemlendiriciler, tonikler, temizleyiciler mevcut. Cilt tipinize uygun yaşlanma karşıtı yağlar, parlama engelleyici kremler de bulabilirsiniz. Ben maalesef çok hassas ciltli olduğum için bir tek cilt ürünü aldım, gerisi denemek için sepetime attığım ürünler.

El kremi (2€), 2 büyük boy duş köpüğü (4€ x2), 2 küçük boy duş köpüğü (2€ x2), çift fazlı göz makyaj temizleyici (1,75€), 2 antibakteriyel jel (1,5€ x2) ve cilt toniği (2€).


   Benim son seyahatim sırasında yaptığım alışverişler bu şekildeydi. Avrupa ülkeleri gezilerim sırasında yaptığım diğer kozmetik alışverişleri ise şu şekilde;

Avrupa Alışverişim - 1
Avrupa Alışverişim - 2

   İnceleme yazısını yazmamı istediğiniz ürünler var mı? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Yaaa bu nasıl bir alışveriş bayıldım bayıldım bayıldım... Harikaa... Gözlerim yuvalarından çıktı. :) Güle güle kullanman dileğiyle...

    Bu arada takipteyim... ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Desteğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de baktıkça mutlu oluyorum :)

      Sil
  2. Aaayh ne keyifle okudum!!! Serozinc'ten umarım sen de memnun kalırsın, ben pek seviyorum. Yalnız, Evian'ı da pek merak ettim!!!
    Chanle'den sırf karton torbaları için bile alışveriş yapılır, onlar ne şeker şeyler öyle!!!
    HEMA'yı ben de Antwerp'te gördüm; hatta iki sefer de içinde epey gezindim ama nedense bir şey almamıştım :)
    Tüm aldıklarını güle güle, iyi günlerde kullan! Merakla yorumlarını bekliyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz Caudalie 'nin üzüm suyunu kullandığım için deneyemedim Serozinc 'i ama güzel yorumlarının etkisiyle çok merak ediyorum!
      Chanel 'de o karton torba, üzerindeki süslemeler ve elbette testerlar; hiç aklımda yokken ikinci alışverişi yaptırdı bana :)
      HEMA 'nın köpük duş jellerine bayıldım, yolu düşerse kesinlikle bakmalısın.
      Deneyimledikçe yazacağım kesinlikle :*

      Sil
  3. Ah Merve ah naptın sen günahlara sokacaksın beni:D
    Hepsini güle güle kullan tatlışım çooooook ciciler^^
    Better than sex rimeli baya merak ediyordum öveni çok onun da. Hemen yazdım alıncaklarıma:) Chanel'in de sitesine baktım beğendiğim 2 ürünü var onların fiyatlarını not ettim, duty free de 3-5 € dan fazla değilse fark mağazasından alıcam bende:P
    Batiste aşığı olarak ondan da farklı bi çeşidinden alabilirim mantıklııı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim dayanamadım ama :)
      Ben maskaraya aşık olarak aldım, umarım sen de seversin. Ah Chanel, hiçbir şey almasan bile mağazada rahatlıkla parfümleri ve ürünleri denemek için gitmeni öneririm. Kimse başına dikilmiyor! Bakalım sen Batiste 'in hangi çeşidini alacaksın. :*

      Sil