Bitenler ve Çöpe Gidenler - 37

   Geçtiğimiz Ağustos ayının ilk yarısında tüm vaktimi okulda, ikinci yarısını ise hastalık nedeniyle yatakta geçirdim. Bu yüzden çok az ürün bitti ve bu ay uzun zaman sonra ilk defa bitenler yazımı bu kadar boş paylaşıyorum. Önümüzdeki aylarda daha düzenli ürün kullanabilmek dileğiyle diyerek sizi Ağustos ayının Bitenler ve Çöpe Gidenler yazısı ile başbaşa bırakıyorum.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ;

TonyMoly Red Cheeks Girl's Patch: Roseroseshop 'tan aldığım bu ürün yanaklardaki kızarıkları gidermek için üretilmiş. İlk kullanımda kendi komik halime gülmekten etkileriyle ilgilenemesem de bir sonraki kullanımda kesinlikle sonucu sizlerle paylaşacağım.

Lavera Bio Basis Sensitiv Maske Q10: Krem yapılı, yaşlandırma karşıtı, hassas ciltler için üretilmiş bir maske. Çok yoğun parfüm içeriyor ve cilde tereyağı sürmüş gibi hissettiriyor. Yeniden almam.

L'occitane Light Comforting Cream: Gündüz kullanımı için yoğun bir yapısı olduğunu düşünüyorum. Cilt nemlendiricilerinde dermokozmetik ürünleri tercih ettiğim için tam boyunu almam

Sisley Eye and Lip Contour Cream: Severek kullandım ancak yüksek fiyatından dolayı tam boyunu almam.

Medik8 Retinol 3 TR Advanced Night Serum: Retinol içerikli bir gece serumuydu. Yağlı yapısı ve ağır kokusu rahatsız ettiği için düzenli kullanmadım, cildimde bir değişim de gözlemlemedim. Hediye gelmişti, kendim almam.


SAÇ VE AĞIZ BAKIM ÜRÜNLERİ;

L'oreal Elseve Kırılma Karşıtı Onarıcı Şampuan: Annemin favori şampuanı. Yenisi alınacak.

Parodontax Beyazlatıcı Günlük Diş Macunu ve Beauty Formulas Fresh  Breath Cool Mint ise benim vazgeçilmez ağız ve diş bakım ürünlerimden.


RENKLİ KOZMETİKLER;

Charme Eyeshadow Quintette Oniks 186: Annemin makyaj masasında yıllardır duran gri - siyah tonlarında bir far paleti. Tarihi geçeli yıllar olduğu için çöp.

MAC Strobe Liquid Lotion: MAC alışverişim sırasında verilmişti. Kış aylarında nemlendiricime karıştırmak için krem versiyonunu alabilirim.

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Jel Eyeliner 06 Black Pink Diamonds: Hakkındaki ayrıntılı yorumlarımı okumak için başlığa tıklayabilirsiniz.

Golden Rose Paris 52: Yaz aylarında tırnaklarımda görmeyi sevdiğim bu oje yapısı bozulmadan bitirebildiğim nadir ojelerden biri. Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün başlığına tıklayabilirsiniz.

Rival de Loop Automatic Lipliner #10 Natural: İlk aldığım zamanlarda her gün gözlerimin iç kısımlarını aydınlatmak için kullandığım bu ürünü zaman geçtikçe kalıcılığı çok zayıf olduğu için gereksiz görmeye başladım ve çok uzun bir süre sonucunda zorla bitirdim. Şimdi elimde başka bir markanın ten rengi göz kalemi var.

Gabrini Göz Kalemi EP58: Annemin makyaj masasından yıllarca kullanılmayan bir ürün daha. Çok canlı bir mavi olduğu için elimiz gitmiyordu. Çöp.


KOKULAR;

Adidas Pure Lightness Body Fragrance ve 8x4 Pure Parfüm Deodorant hakkındaki yorumlarımı okumak için YAZ FAVORİLERİM: Kokular yazısına bakabilirsiniz.

Açık Parfüm: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü 'nde üniversite rektörümüzün hediyesiydi. Oda kokusu olarak severek kullandım.

Crystal Essence Mineral Deodorant Towelettes Lavander & White Tea: Başarılı mendil deodorantlardan, her daim makyaj çantamda bulunduruyorum.


YARDIMCILAR;

Sleepy Rose Garden Islak Mendil: Pek hoşlanmadım, elimdekileri de bitirdikten sonra yeniden almam.

Watsons Cep Boy Kağıt Mendil, Teno Kağıt Mendil ve Kleenex Ultra Soft Kutu Kağıt Mendil: Bu ay geçirdiğim hastalık sonucu bitirdiklerimden. Kleenex 'i en yakın zamanda yenileyeceğim.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Yaklaşık iki ayda bir paket bitirdiğim, severek kullandığım disk pamuk. Yenisi açıldı bile.

   Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder