YAZ FAVORİLERİM: Kokular



Merhaba, Güneş Bakımı Ürünlerinden sonraki yaz favorileri seri paylaşımımda yaz aylarında severek kullandığım parfüm ve vücut spreylerini göstereceğim. Bunlara ek olarak kokusuyla favorim olmuş bir deodorant ve bir mumdan da bahsedeceğim.

 Konu kokulara geldiğinde belli klasiklerim olsa da çeşitli parfümleri denemeyi seviyorum, elbette bunu yaparken de bana hitap eden parfüm notalarından vazgeçmiyorum. Yaz aylarında tercih ettiğim her kokuda hafif bir musk ve buna eşlik eden yaz meyvelerinin yanında olmazsa olmaz çiçek notaları yer alıyor. Hangi mevsimde olursak olalım beyaz çiçek kokuları içermeyen bir parfümü kullanmam olası değil.

Eğer koku zevkiniz benimkine benziyorsa favorilerime yakından bakmanızı öneririm.





Adidas Pure Lightness
Üst notalarında kavun ve kırmızı elma; orta notalarında yasemin, manolya ve favori çiçeğim olan vadi zambağı bulunuyor. Taze ve sucul notalarıyla, yaz aylarında günlük kullanabileceğiniz risksiz kokulardan biri. 
Kokuyu yansıtan sade bir ambalaj tasarımına sahip. Kalıcılığı zayıf ancak fiyatı çok uygun. 
Normalde giyim markalarının çıkardığı kokulara ön yargılı yaklaşsam da bu koleksiyonu gayet başarılı buldum.



Victoria's Secret Bombshell
50 ml EDP nin yanı sıra, 100 ml vücut losyonu ve duş jeli 7,5 ml çanta boy parfüm içeren bir set ile almıştım. 
Tropikal meyvelere eşlik eden bir tutam çiçek;  passionfruit (maruçya), greyfurt, ananas, şakayık, vadi zambağı, yasemin...
Enerjik ve genç hissettiren kokusu ile tüm zamanların favori yaz kokusu olmaya aday.
Kalıcılığı orta. Ambalaj tasarımı ise on numara! 



Chloe Love
Yoğun pudra, iris çiçeği, pirinç ve leylak ile pudralı çiçeksi kokuların en üst listesinde yer alıyor.
Yaz geceleri için uygun, dişil ve sofistike bir koku; seksilik gayesi yok. Tam bir Parizyen kadın kokusu.
Kalıcılığı da fiyatı gibi yüksek. Metal detayları ile, gördüğüm en başarılı parfüm ambalaj tasarımlarından birine sahip. Kaybolmaması için zincir ile tutturulmuş kapağı ise sürekli parfüm kapağı kaybedenlerin kurtarıcısı olacak nitelikte.



Victoria's Secret After Sun Nourishing Spray with Natural Aloe
 Son zamanlarda hem dilimden, hem de elimden düşürmediğim bu vücut spreyinin yararlarına favori güneş kremi ve güneş sonrası ürünlerimi tanıtırken değinmiştim. Bu yazıda ise; hafif mango, papatya ve aloe vera notalarıyla cennet gibi plajları anımsatan bir kokusu olduğunu vurgulamak istiyorum. Tüm zamanların en güzel vücut spreyi!

Yankee Candle Turquoise Sky
Denizden kilometrelerce uzaktaki odamda kumsalın tuzlu ve sakinleştirici havayı bu mum ile yakalıyorum. Kokusu başarılı bir şekilde geniş bir alana yayılıyor ve kesinlikle boğucu değil.

8x4 Pure Parfüm Deodorant
Zambak, karpuz, deniz yosunu ile çok başarılı masum bir deniz kokusu . Tere karşı koruması zayıf olsa da hafif kokusu sebebiyle yaz boyu severek kullandım.


   Benim bu yaz favorim olan kokular bu şekildeydi. Daha şimdiden önümüzdeki yaz denemeyi düşündüğüm parfümlerin minik bir listesini yaptım bile;
*DKNY Pure
*Jil Sander Sun
*Victoria's Secret Pink
*1881 Cerruti

   Siz -benim gibi- kokularınızı  mevsimlere göre ayıranlardan mısınız? Eğer öyleyse favori yaz koku önerilerinizi bekliyorum.

   Hepinize mis kokulu günler dilerim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

4 yorum:

  1. Yazın su kokularını bende çok seviyorum Adidas bu konuda çok başarılı

    YanıtlaSil
  2. Ah vıctorıa ask gıbı ya ama benım en sevdıgım koku amBer ! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmek üzere VS 'in bu parfümü... :( Sonbahar kış aylarında amber içerikli kokuları kullanmayı seviyorum ben de; Lanvin Arpege ve Agent Provocateur Maitresse gibi

      Sil