YAZ FAVORİLERİM: Güneş Bakımı Ürünleri

   Yaz mevsiminin en umursamaz ve en eğlenci ayında, klasik yazılarımın dışına çıkmak için dayanılmaz bir istek duyuyorum. Bu isteğimin yanı sıra Ağustos ayı, blog yazmaya başladığım ay olduğu için içimde bir heyecan ve yenilenme arzusu doğuyor.


   Yazın tadını çıkarmanın tek yolunun, kızgın kumlardan serin sulara atlamak olduğuna inananlardanım. Hem bu sebepler, hem de uzun zamandır favoriler yazısı yazmak istemem ile birlikte  bu yazıyı hazırlamaya karar verdim.

   Bugün sizlere on zamanlarda severek kullandığım favori güneş kremlerim ve güneş sonrası ürünlerimden bahsedeceğim.


GÜNEŞ KORUMA FAKTÖRLÜ ÜRÜNLER;

Avon Care Intensive Moisture Lip Treatment SPF15: Sıcak havalarda iyice kuruyan dudakları yumuşacık yapan, mis gibi bal kokulu, yaz - kış favori dudak kremim.

Avene Dry Touch Water Resistant SPF 50+ Emulsion: Normal ve karma ciltlilere uygun ve orta kalınlıkta bir yapısı var. Pompalı ambalajıyla kullanım kolaylığı sağlıyor. Alkol içermemesi ve dermokozmetik bir ürün olması bu kremi benim gibi hassas ciltliler için uygun hale getiriyor. Tek eksisi ciltte uzun süre kaybolmayan ince bir beyazlık bırakması. Ancak güneş korumasının harika olduğunu söylemeliyim!

PIZ BUIN Ultra Light Hydrating Sun Spray 30 SPF: Sprey formlu, adında da bahsettiği gibi çok hafif yapılı ve anında emiliyor. Ürünü uyguladıktan yarım dakika sonra kullandığınız bile belli olmuyor. Güneş koruması çok başarılı. Ambalajı gibi erkeksi ferah bir kokusu var. Günlük vücut nemlendiricisi olarak kullanarak vücudunuzu nemlendirirken aynı zamanda güneşten korunabilirsiniz.

Hawaiian Tropic Dry Spray Oil Coconut & Papaya SPF 8: Eğer vücudunuz, güneşlenirken hemen kızarmak yerine direkt kararıyorsa bu tarz koruma faktörü az olan kuru yağları tercih edebilirsiniz. Renksiz ve sprey formda olduğu için bu ürünü aldım. Turuncu bir ten rengi değil de doğal bir şekilde "kararmak" istiyorsanız bu tarz yağlar idealdir.

***Güneş altında kızaran beyaz bir tene sahipseniz bu tarz hızlı bronzlaştıran yağları tek başına kullanmamalı; vücudunuza öncesinde koruma faktörü yüksek bir ürün sürerek, üstüne bu tarz ürünleri uygulamalısınız.***


GÜNEŞ SONRASI ÜRÜNLER;

Rival de Loop Hydro Aqua Spray: Aloe vera içeren, kokusuz ferahlatıcı yüz spreyi. Cildimin gerildiğini hissettiğim zamanlarda elim bu ürüne gidiyor.

Nuxe Sun Refreshing After Sun Lotion for Face and Body: Her ne kadar yüz ve vücut için yazsa da, içeriğindeki alkol ve silikon nedeniyle sadece vücuduma uyguluyorum. Güneşin neden olduğu tahrişi giderme konusunda çok başarılı değil, ancak kuru görünümü alıp vücudu yumuşatırken; yeni kazanılan ten renginin sağlıklı ve ışıltılı görünmesini sağlıyor.

Victoria's Secret After Sun Nourishing Spray with Natural Aloe: Birkaç fıs ile güneşten kaynaklanan kuruluğu alan, besleyici ve nemlendirici özelliklerinin yanında cennetvari bir kokuya sahip vücut spreyi ile Victoria 's Secret belki de bugüne kadar üretebileceği en güzel kozmetik ürünü üretmiş! Sadece havuz başında değil, tüm gün aşkla kullanıyorum!

   Bunların dışında doğal içerikli bir after sun (güneş sonrası) ürün isterseniz; daha önce blogumda tanıttığım Nature Republic Aloe Vera Jelini de tercih edebilirsiniz.


Yukarıda bahsettiğim ürünleri dikkat çekici, ışıltılı bu iki makyaj çantasında taşıyorum. 
Severek kullandığım her iki makyaj çantam da H&M 'den. 

*Unutmayın; güneş kremlerinizi dışarıda bulunduğunuz sürece her 2 ya da 3 saatte bir, havuz ve denize gittiğiniz günlerde ise sudan her çıktığınızda yenilemelisiniz.


   İlk favori yazımı en sevdiğim Anne Taintor illüstrasyonu ile bitiriyorum.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

3 yorum:

  1. VS Aftersun Spray cok ilgimi cekti, ben de goz atacagim. Guzel bir yazi olmus, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben geçtiğimiz yaz almıştım, kalıcı bir ürün mü emin değilim. Umarım bulursun, çünkü vücut spreyinde devrim diyebilirim :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuz yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil