Recete.com Alışverişim - 4

   Günaydın! Konu online alışveriş olunca yeni siteler denemeyi sevsem de, güzel deneyimler yaşadığım sitelerden vazgeçemiyorum.

   Hassas ve karma bir cildim olduğu için yeni ürün denemek istediğimde ilk tercihimi dermokozmetik markalardan yana yapıyorum. Ve konu dermokozmetik ise; gerek uygun fiyatları ve gönderim hızı, gerekse siparişimin yanına ekledikleri testerlar ile benim favorim recete.com oluyor.

   Bakalım Recete.com 'dan yaptığım dördüncü alışverişimin detayları nasılmış;


Paketim, siparişimden 1,5 gün sonra elime ulaştı.



Ürünler bundan önceki üç alışverişimde de olduğu gibi balonlu poşetlere sarılmış ve bu balonlu poşetlerin üzerinden kutuya sıkıca bantlanmıştı.



İnce yapılı ve serumlar ile birlikte uyguladığımda cildime ağır gelmeyecek bir nemlendirici arayışındaydım, hakkında olumlu yorumlar okuduğum Bioderma Sensibio Light Soothing Cream 'i denemek istedim.

Yanında gördüğümüz diğer ürünler ise benim aldığım nemlendiriciye uygun olarak gönderilen testerlar.
Liste şu şekilde;
  • Bioderma Sensibio Gel Moussant 45 ml
  • Bioderma Sensibio Tolerance Plus 2 ml
  • Bioderma Hydrabio Gel-Creme 5 ml
  • Bioderma Photoderm Max SPF 50+ Aquafluid 2 ml


   4,90 TL kargo bedeli dahil yaklaşık 50 TL ödediğim bu alışverişimden çok memnun kaldım. Recete.com, bundan sonraki dermokozmetik alışverişlerimde de zevkle tercih edeceğim bir site olmaya devam edecek gibi görünüyor.

   Daha önceki alışveriş ve deneyimlerimi okumak için;

*Recete.com Alışverişim - 1
*Recete.com Alışverişim - 2
*Recete.com Alışverişim - 3

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

4 yorum: