Bitenler ve Çöpe Gidenler - 36

   Genç olduğumuzu en çok hissetiğimiz bu güzel Ağustos ayından herkese merhaba! Bugün sizlerle yazmayı birazcık geciktirdiğim Temmuz bitenlerimi paylaşmak istiyorum. Öyle aman aman ürün yok, zaten yaz demek hafiflik demek! Bu yazıda gece cilt bakım kremi arayışında olduğum için denediğim testerları ve boy boy duş ürünlerini göreceksiniz. O zaman bir an önce başlayalım;



Holika Holika Juicy Mask Sheet "Aloe": Serinletme etkisi olan, kağıt maske. Fazla ıslak oluşunu sevmesem de, aloe vera kokusu ve anlık sakinleştirme etkisi ile özellikle cildimizi bol güneşle yorduğumuz yaz günleri için ideal.

Sephora Gözenek Temizleyici Maske:  Tek kullanımlık; gözenekleri temizleyen, ciltteki fazla yağı alan maske. Paraben içermiyor ve hassas ciltler için uygun. Elimdekiler bitince tekrar alabilirim.

Derma Peel İpek Yüz Kesesi: Kardeşim yıllardır bu ipek keseleri severek kullanıyor. Son kullandığı eskiyince yenisini aldım. Cildim çok hassas olduğu için denemeye çekinsem de boyun bölgemde kullanmak için kendime de alabilirim.

MAC Cleanse Off Oil: Eyeliner ve bolca maskara ile tamamladığım göz makyajını tek seferde çıkarabilen bu ürünü çok sevdiğimi söylemeliyim. Yenisini aldım bile.



Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++ UVA: Hızlıca emilmesi, ciltte beyaz leke bırakmaması ve güneş korumasından dolayı memnun kaldım. Ancak alkol içermesi -alkol cildimi tahriş ediyor- ve yüksek fiyatı nedeniyle almayı düşünmüyorum.

Elemental Herbalogy Lighten & Brighten Complexion Harmoniser: Garip kokusu ve aynı gariplikteki yapısı ile zorla kullandığım bir nemlendirici oldu. Tek seferlik kullanımda aydınlatıcı etkisini elbette anlayamadım.

L'occitane Precious Night Cream: Geçtiğimiz ay L'occitane 'den yaptığım ilk alışverişte denemem için verdikleri bu gece kreminden hoşlanmadım. İçerisindeki dimethicone (silikon çeşidi) tüm cildimi kaplıyor ve sabah bile tam emilmemiş oluyor. Tam boyunu almam.

Darphin Intral Sensitive Skin Redness Relief Recovery Cream Normal to Combination Skin: Muz kokusuna hayran olduğum hafif yeşil renkli, hafif yapılı kremden hoşlansam da tam boyunu alacak kadar bayılmadım.



Yves Rocher Detangling, Body & Shine Shampoo 3'ü 1 Arada: Kullandıktan sonraki günlerde kafa derimde günlerce devam eden kaşıntılara sebep oldu. Birkaç kullanımdan sonra kullanmayı bıraktım. Annem kullandığında böyle bir sorunla karşılaşmadığını ama saçlarındaki etkisinden hoşlanmadığını söyledi. Yeniden almayız.

Healthy Sexy Hair Soy Tri Wheat Leave In Conditioner: Ülkemizde bulunmasa da yurt dışında epey popüler olan bu durulanmayan sıvı saç kremini Beautybay Alışverişim sırasında almıştım. Etkileri övüldüğü kadar olsa da yeniden almamı engelleyecek bir durum var. Yeşil, sıvı bulaşık deterjanları gibi kokuyor!

Colgate Sensitive Pro Relief + Whitening: Annemle kardeşimin son zamanlarda kullandığı diş macunu. Yeniden almalarını sağlayacak bir etkilerini görmedikleri için farklı ürünleri denemeye devam edecekler.



Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar: Artık Sephora mağazalarında da bulabileceğiniz bu ürün hakkındaki ayrıntılı yorumlarımı okumak için başlığa tıklayabilirsiniz.

Golden Rose Sexy Black Mascara Infinity Volume & Midnight Black: Geçtiğimiz ay bir aylık kullanım sonrası çöpe atmak zorunda kaldığım Maybelline Lask Sensational Maskara dan sonra yeni bir arayışa girmiş ve gerek uygun fiyatı gerek çekici ambalajı ile seçimimi Golden Rose Sexy Black 'ten yana yapmıştım. Ancak yine bir ayın sonunda maskaramı çöpe atmak zorunda kaldım, bunun sorunu ise akıyor olması! Özellikle ince yapılı bir far ve bir maskara ile tamamladığım günlük yaz makyajımda birkaç saat sonra göz altlarıma inen siyahlıktan dolayı kendisi ile anlaşamadık. Belki kış aylarında kullansaydım severdim ama şimdi, çöp!

Gülşah Asetonsuz Oje Temizleyici: Şu ana kadar kullandığım asetonsuz oje çıkarıcılar arasında tartışmasız en iyisi. Maalesef hiçbir yerde bulamıyorum. Bulduğum yerde depolayacağım!

Rival de Loop Nagellack Schnelltrockner Spray mit Rosenduft: Hızlı kurutma özelliği beni tatmin etmedi. Yeniden almam.



Sephora Bath Party Bubble Bath and Shower Gel: Sephora 'nın geçtiğimiz yılbaşına özel ürettiği eğlenceli ambalajıyla gönlümü fetheden duş jelini henüz bitirebildim! Banyodaki hoş görünüşüyle dikkat çeken bu duş jellerini elimdekiler azaldıkça almaya devam edeceğim.

Aldo Vandini Sensitiv Shower: İçerisinde SLS ve türevleri bulunmaması ile çocuklar ve hassas bir vücuda sahip olanlar için ideal.

Fa Magic Oil Pinker Jasmin Mit Mikroölen: Fa markasından kullandığım ilk ürün olan ve ülkemizde bulunmayan bu duş jelini Kopenhag 'da iken hediye etmişlerdi. Tam yaz aylarına uygun uçarı ve tatlı kokusu ile severek bitirdim.

Sephora Bath Party Mini Multicolor Bath Pearls: Siz de benim gibi küvet keyfine hayır diyemeyenlerdenseniz bu tarz ürünler ile elbette karşılaşmışsınızdır. Ben her ne kadar küveti renkli, kokulu ve bol köpüklü olacak şekilde doldurmayı sevsem de daha hafif bir banyo deneyimi istediğim günlerde bu minik incileri kullandım. Yeniden alacağımı sanmıyorum.

Sephora Blue Lilac Fizzing Cube: Yine bir Sephora ürünü ve yine küvet! En sevdiğim Sephora kokuları arasında olan dinlendirici Blue Lilac (mavi leylak) ile huzur bulmak istediğim zamanlar buluşuyoruz.



Similar Boris Bebe: Parfümevi 'nin ürettiği ithal Bvlgari Petit Et Mamans, severek kullandığım oda parfümlerindendi. Ancak sonuna doğru sıkıldım.

Fragrance of Love Rose Fragrance Bag: Ambalajına bayılarak aldığım hafif gül kokulu dolap kokusu. Etkisi çok çabuk geçtiği için yeniden almayabilirim, emin değilim.

Fısfıslı şişe: MAC fırça temizleyicimi bu şişenin içine dolduruyordum ancak geçtiğimiz günlerde yere düşüp kırıldı.

Watsons Kağıt Mendil: Cep boy olması ve sevimli ambalajı sebebiyle bittikçe alıyorum.


   Evet, bir ayı daha böylece bitirdik. İçerisinde bulunduğumuz ayın hepimize güzellikler getirmesi dileğiyle. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil