İnceleme: Benefit Rockateur Allık

   Merhaba, bugün sizlere son zamanlarda elimden düşürmediğim, Paris ziyaretim sırasında aldığım ve özellikle yaz aylarının yıldızı Benefit Rockateur 'dan bahsedeceğim.

   Benefit Rockateur, Benefit'in çıkardığı en son toz allık olmasının yanı sıra, markanın en popüler ürünlerinden biri. Raflarda yerini aldığı anda gündeme bomba gibi düştü ve kısa sürede deneyen herkesin sevgilisi oldu.


Markanın pek çok toz ürününde olduğu gibi Benefit Rockateur da karton bir ambalaja sahip. 
Altın metalik yılan derisi baskı, siyah ve pembe renklerde dantel ile ürünün adı... Tüm o detaylar ile bezeli kare kutu ambalaj, kapağın altındaki ürünün benzersizliğini vaat eder nitelikte.



Ürünün kapağını açar açmaz gelen yapay bir gül kokusu var. Bu kokuyu sevenler çoğunlukta olsa da ben sevmeyen taraftayım. Neyse ki uygulama sonrasında koku kayboluyor.



Benefit Rockateur 'un içerisinde bir ayna ve bir de fırça bulunuyor.
Fırçayı allık uygulamak için sert buldum, keskin kontür işlemleri içinse gayet uygun. Aynı zamanda fırçanın uçları sert olduğu için ürünü toz toz yapıyor. Ben Benefit Rockateur 'u Real Techniques Blush Brush (allık fırçası) ile uygulamayı tercih ediyorum.


Beyaz tenliler için mükemmel allık
Allığın rengini tanımlamak oldukça zor, Benefit bu ürün ile olmayanı üretmiş denilebilir. Bir allık düşünün; içerisinde bronz, pembe, şeftali ve bej tonları aynı anda bulunuyor. 



Ben günlük makyajlarda hafif bir şekilde uygulayarak mercanlığını içerisindeki "rose gold" renkten alan hoş bir gül kurusu renk elde ediyorum. Daha yoğun uygulamalar ile rengi daha canlı hale getirmek mümkün.



Her türlü makyaj ile uyumlu olan Benefit Rockateur 'u içerisindeki ışıltılar nedeniyle bol güneşli yaz aylarına yakıştırıyorum.
Özellikle beyaz tenli ve buğday tenlilerde hafif bir uygulama ile bile kendini gösteren bu allığın en güzel taraflarından biri de ek olarak aydınlatıcı uygulanmasına gerek duyulmaması.

Kalıcılığı 6 - 8 saat olsa da, sabah yaptığınız makyajı akşam da yüzünüzde görmek istiyorsanız bir tek Benefit Rockateur ile hem allık hem de aydınlatıcı ihtiyacınızı karşılamış olursunuz.



Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi olan bu allık sadece 5 gram. Eğer bir ya da iki allığınız varsa ve Benefit Rockateur 'u neredeyse her gün kullanacaksanız bu süre içerisinde allığın dibini görebilirsiniz.

   Ben aldığımda fiyatı 98 TL idi, Türkiye Sephora mağazalarındaki güncel fiyatı ise 133 TL


Puanım:





Yüksek fiyatı ve yapay kokusu nedeniyle bir cupcake kırsam da eşsiz bir allık arayışında olan herkese kesinlikle tavsiye ederim.


   Eğer uygun fiyatlı bir allık arayışı içerisindeyseniz Rimmel London Long Lasting Finish Soft Color Mono Blush 050 Live Pink 'e de bakabilirsiniz.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Gerçekten çok güzelmiş rengi.Pembe,şeftali karışımını hem rujlarda,hem allıklarda çok beğeniyorum.Işıltılı allıklar gözeneklerimi dahada belirginleştirsede engel olamıyorum kendime😄Eminim sana da çok yakışıyordur.Bileğin bile bi güzel geldi gözüme😂Güle güle kullann😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikon bazlı bir makyaj bazı kullanarak gözenek sorununun önüne geçilebilir, ne yazık ki pek çoğumuzun sahip olduğu bir dert bu :/ Aslında benden çok anneme yakışıyor bu tonlar ve annemle aynı renkte senin cildin. Sende de müthiş duracaktır :* Teşekkürler tatlım :*

      Sil