Cloud10beauty Alışverişim

   Günaydın! Geçtiğimiz günlerde uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü deneyemediğim bir siteden alışveriş yaptım ve bu deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

   Biliyorsunuz; blogumda gerek yurt içinden, gerekse yurt dışından yaptığım pek çok alışverişe yer verdim. Cloud10beauty de bugün size bahsedeceğim kozmetik ürünler satan İrlanda menşeili bir site.


Ürünler normal sayılabilecek bir sürede, 10 günde elime geçti. 
Paketin üzerine herhangi bir şey yazmalarını talep etmediğim halde gümrüğe takılmaması için "Artistic brush" yazmışlardı.



Ürünlerin üzeri kalın kağıtlar ile doldurulmuş; ek olarak balonlu poşet, köpük gibi güvenlik önlemleri bulunmuyordu.






Son zamanlarda self tanning (Kozmetik ürünler ile elde edilen kalıcı olmayan bronzlaşma) e merak salmış ve ürün araştırmalarına başlamıştım. Cocoa Brown Be Bronzed & Beautiful Gift Set ve Cocoa Brown Self Tan Applicator Mitt ürünlerinin self tanning konusundaki olumlu yorumlarını okuduğum için,

Uzun zamandır aradığım Real Techniques Setting Brush 'ı sitede görünce fırça koleksiyonuma eklemek için,

Çantamda taşımak için nane şekeri arıyordum Anatomicals Snog Me Senseless Mints 'i  metal ambalajından dolayı,

Yıllar önce Watsons 'ta satılan ama nedense artık üretimden kaldırılmış çikolatalı maskeye muadil olacağını düşündüğüm Anatomicals Look You've Got Chocolate All Over Your Face - Face Mask 'i

ve son olarak duochrome yansımalarına bayıldığım Teeez Cosmetics Sugar Rush Spectrum of Stars Eyeshadow  'ı 
satın aldım.


Fiyat listesi;
   Ürünleri kullandıkça ürün incelemelerine ilerleyen günlerde blogumda yer verebilirim.  İlk olarak tanıtmamı istediğiniz ürünler varsa yorum olarak yazabilirsiniz.
   Henüz çekilişime katılmadıysanız buraya tıklayabilirsiniz. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum: