İnceleme: H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama

   H&M markası geçtiğimiz aylarda çıkardığı yeni makyaj ürünleriyle biz kozmetik severlerin dikkatini bir hayli çekmişti.
   Özellikle renk renk ojelerden ve mat, simli ya da metalik bitişli farlardan uzun süre gözlerimizi alamamıştık. Bugün benim tanıtacağım ürün de bunlardan biri; H&M High Impact Eye Colour serisinden Baci Di Dama rengi.

   Aslında kendimi tutabildiğim müddetçe tekli far almamaya çalışıyorum; çünkü, bir kısmını dağıttığım halde elimde ona yakın far paleti var ve tekli farlar için ayırdığım yer ise çoktan doldu. Ancak yine de ilk görüşte kalbimi çalan H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama 'ya karşı koyamadım. 
   Aldığım günden beri severek kullandığım bu tekli far hakkındaki düşüncelerime gelirsek;


Öncelikle farın ismi olan Baci Di Dama ile başlayalım; İtalyanca "Hanımın öpücükleri" anlamına geliyor.


-Görsel Google 'dan alınmıştır.-

Uzaktan bakıldığında asil, şık ve güzel bir ambalaja sahip. Beyaz ve altın renklerinin lüks uyumu yadsınamaz.
Ancak ambalajın materyali konusunda herkesin düşüncesine katılmak durumundayım; ilk görüşte renklerle yakalanan lüks his, ucuz plastik ambalaja dokunduktan sonra aniden ortadan kayboluyor.

Pratikliği konusunda ise; açılıp kapanmada herhangi bir sorun çıkarmasa da ve çok hafif olsa da, bombeli tasarımı nedeniyle çok yer kaplıyor. Makyaj çantanızda farklı renklerde ürünlerin bulunmasını sevenlerdenseniz, bu ürünü taşımak konusunda ikilemde kalabilirsiniz.



H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama, tüm göz kapağına uygulamak için ideal bir renk. Kremsi ve yumuşak yapısının yanı sıra pigmentli ve neredeyse hiç tozutma yapmıyor.

Kalıcılığı iyi; gün sonunda solsa da, silinmiyor. Solma probleminin önüne geçmek için far bazı kullanılabilir.

Ve crease (katlanma) bölgesinde çizgilenme yapmıyor.



H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama, özellikle güneş ışığı altında altın yansımaları ile kendine hayran bıraksa da; normal ve beyaz ışık altında ki ışıltılı şampanya - bronz tonlarıyla bile eşsiz bir renge sahip.

Şu ana kadar renk olarak herhangi bir muadilini görmedim; bir benzetme yapmam gerekirse, Mac Patina ve Mac Woodwinked karışımının bir kaç ton açığı diyebilirim.

Daha yoğun bir renk elde etmek için far fırçasını -tercihen Mac Fix + ile- ıslatarak da kullanılabilir. Ben bu şekilde uyguladığımda, gece makyajına uygun, güzel ve yoğun bir görünüm elde ettim. Günlük kullanımda ise kuru olarak uygulamaya devam edeceğim.



Açıldıktan sonra 18 ay kullanım süresi olan H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama, bu süre içerisinde bitirilebilir 2 gramlık hacme sahip. 

Renk olarak sonbaharı çağrıştırsa da, özellikle az ürün kullanarak dikkat çekici makyajlar yapmak istediğimiz yaz aylarında da severek kullanacağım.



Farın içeriği iç karartan nitelikte, ilk üçlü bile fardan uzak durmak için yeterli; talc, mica, dimethicone. Ancak konu farların içeriğiyse, neredeyse sahip olduğumuz her far maalesef bu şekilde. 

Makyaj malzemelerinin verebileceği zararı azaltmak için öncelikle temiz bir far bazı kullanılabilir ve bunun yanı sıra eve girer girmez makyajımızı doğru bir şekilde temizleyebiliriz.


   H&M High Impact Eye Colour Baci Di Dama 'yı 16,99 TL 'ye sadece H&M mağazalarından alabilirsiniz.

   Yazının başında da dediğim gibi elimde pek çok far paleti olmasa H&M High Impact Eye Colour serisinin çeşitli renklerini alır, kullanırdım. Ancak aklımı çelen bir renk olmazsa şimdilik burada bırakacağım.

   Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz? Uzak dur ya da kesinlikle dene diyeceğiniz ürünleri var mı? 
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş özellikle güneş ışığında :)Bu tonları ben en çok yaza yakıştırıyorum , hatta çok hafif cilde ışıltı katmak için allık olarak bile kullanılır sanki :))
    H&m'in göz kalemlerini ben beğendim mesela denemek istersen ilk onlara bak derim , toz allıkların açık renklerinde ciddi pigmentasyon sorunu var yalnız aklında olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum canım, yaz ayları için mükemmel bir far. Allık olarak denemek de ilginç bir fikirmiş, en yakın zamanda deneyeyim bunu :*
      Daha önce göz kalemleri hiç dikkatimi çekmemişti ama artık radarımdalar, teşekkürler :*

      Sil