İnceleme: Catrice Ultimate Oje 17 Caught on the Red Carpet

   Bugün sizlere daha önce hakkında küçük bir tanıtım yazısı yazdığım bir ojenin tam sürümüyle merhaba demek istedim. Biliyorsunuz, ülkemizdeki Rossmann mağazalarında Catrice markası satılmaya başladı. Ben de sizlere fikir olması için, bu yıl yaptığım Avrupa seyahati sırasında aldığım Catrice markalı ürünleri tanıtmayı planlıyorum.

   Catrice nasıl bir markadır diyenler için;

Cosnova firmasına ait bir marka demekle başlayabilirim. Cosnova, hepimizin bildiği Essence markasının da üreticisi. Bu sebeple Catrice ürünleri hakkında aklınızda olması gereken şey Essence 'e bazı yönlerden benzer olması; uygun fiyatlı, dönem dönem limited edition (sınırlı üretim, döneme özel) ürünler üretmesi, güzel ambalajları olması. Ancak farkları da yok değil. Essence daha genç kesime hitap ederken, Catrice daha asil ve ciddi bir çizgiye sahip. Kalite olarak da ( bunun en net örneğini farlardaki toz toz olup dökülme ile açıklayabilirim) Catrice, Essence 'e göre bir tık daha üstün.

Eczacıbaşı sayesinde artık ülkemizde de bulunan Catrice markası benim düşünceme göre, herkesin denemesi gereken ürünlere sahip. Bugün anlatacağım ürünün limited edition olmadığını, raflarda her zaman bulunacağını da söyleyerek tanıtmaya başlayayım.


   Catrice Ultimate Caught on the Red Carpet, kremsi bir oje, sürmesi kolay, akışkanlığı gayet iyi. Kuruması sıradan. Kalıcılığı diğer kırmızı ojelere göre çok daha iyi. Jel bitişli ojeler kadar parlak değil ancak daha yüksek parlaklık isterseniz üzerine bu özellikteki top coat (üst kat, cila) uygulayabilirsiniz.

   Caught on the Red Carpet ile ilgili garip bir durum var. Güneş ışığında yukarıdaki gibi canlı bir kırmızı renkte görünürken,


gölgede ve kapalı alanda bu şekilde, koyu kırmızı vamp bir renk. İşin daha da garibi beyaz ışık altında tam bir bordo. Bu değişimi seviyorum.!

   Catrice Ultimate ojelerin ambalajı gerçekten ucuz durmuyor. Chanel oje ambalajlarının yuvarlak halleri denilebilir. Geniş fırçası uygulamayı kolaylaştırıyor. Hacmi 10 mililitre.


   Tek kat uygulayıp da bırakabilirdim ancak baş parmağımda homojen olmayan (dalgalı) bir görünüm olduğu için ben iki kat uyguladım. Tırnak çizgisini tamamen kapatsın derseniz üç kat da uygulayabilirsiniz.

   Catrice Ultimate ojelerin bir diğer güzel tarafı da formaldehit, toluen ve ftalat türevleri içermemesi.

   Türkiye 'de satış fiyatı 3,95 TL olan Catrice Ultimate, fiyatını fazlası ile hak eden ürüneler listesinin başında benim için.

Yazımı bitirirken sizlere güzel mi güzel bir şarkı ve klibi ile veda ediyorum;


Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

13 yorum:

  1. renge bayıldım...ben de bloğuma bekliyorum rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Renk cok güzelmis, güle güle kullan! Bende severim Catrice ojelerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de bu ve Berry Potter & Plumbledore var, ikisini de çoook seviyorum :)

      Sil
  3. Instagramda da gördüm vuruldum. Red carpet ta gözüm var:) Koyu kırmızı çok şık ve asil duran bi renk yaa^^ Açık kırmızı ya da ateş kırmızısı dediklerini pek süremiyorum ben:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm tatlış, ben öyle cart kırmızıları ellerimde sevemiyorum; bu çok asil duruyor ^_^

      Sil
  4. Bende kırmızı-bordo ojeleri çok seviyorum.Kışa çok yakıştırıyorum.Nerde kırmızı oje göreyim kapıyorum hemen.(huyum kurusun).Çok asil bir renk.Sanada çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurumasın huyun tatlım, bende de bir sürü kırmızı ve bordo var, hatta blogumda bile hepsinin bir arada bulunduğu bir yazı var. Teşekkür ederim :*

      Sil
    2. :** İnceleyeceğim hemen :)

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel bir kırmızıymış.Mutlu mutlu kullan :)

    YanıtlaSil