Karşılaştırma: Garnier Express Çift Etki ve Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicileri

   Yine bir karşılaştırma yazısı yine çift fazlı göz makyaj temizleyicileri. Daha önce Yves Rocher ve Sephora markasına ait iki ürünü kıyaslamıştım, o yazıyı buradan okuyabilirsiniz. Bugün ise her indirim döneminde hangisini alsam ikileminde kalacağınız markaların karşılaştırmasını yapmak istedim; Garnier ve Neutrogena

   Neredeyse her gün göz makyajı yapan biri olarak çift fazlı makyaj temizleme ürünlerini hep elimin altında bulunduruyorum. Şu ana kadar denediklerim arasında "İşte bu!" diyeceğim bir ürünle karşılaşmadığım için başka markaları denemeye devam ediyorum.
   Neutrogena ve Garnier 'in yarısından fazlasını kullandığıma göre artık yorum yapabilirim.

   Çift fazlı her makyaj temizleyicide olduğu gibi kullanmadan önce her iki fazın karışması için ürünü çalkalamak gerekiyor.

   Garnier estetik olarak daha güzel görünüyor. Yağ faz renginin lila olmasının hoş olduğunu düşünüyorum.


   Neutrogena, Garnier 'den daha yağlı. Bu sebeple Neutrogena göz çevremde daha yağlı bir his bıraktı ve Garnier 'e kıyasla koyu renkli göz makyajını çıkarırken makyajı göz çevresine yaydı. Ancak bu dağılma olayı Sephora 'nınkinden daha az oldu.
   Neutrogena Garnier 'den bir tık daha iyi temizliyor.

   Kullanım sonrası Garnier çok çabuk çift faza ayrılıyor, her iki gözüm için kullandığımda iki kere çalkalamam gerekti ürünü. Neutrogena ise dakikalar sonra, yüzümü yıkadıktan sonra bile, çift faza ayrılmamıştı.


   Garnier 'ın ağzı minicikken Neutrogena şişesinin ağzı açık, ben ürünü almak için disk pamukla ağzını kapatıp şişeyi ters çeviriyorum. Neutrogena 'nın keşke delikli bir tıpası olsaydı.
   Garnier 'in kapağı şişeye bağlı, Neutrogena 'nın ise çevir aç kapak.

   Hacim olarak Neutrogena 162 ml iken Garnier 125 ml
(Yaklaşık olarak) Garnier 'ın normal satış fiyatı: 13 TL , Neutrogena 'nın normal satış fiyatı: 20 TL
   Her iki ürüne de indirim dönemlerinde yarı fiyatına ulaşılabilir.
   Garnier L'oreal 'e, Neutrogena ise Johnson & Johnson 'a ait.

   Elbette her ikisini de kullandıktan sonra yüzümü temizleyici bir ürünle iyice yıkıyorum çünkü o yağlı his beni çok rahatsız ediyor.
   Her iki ürünün de açıldıktan sonra kullanım süresi 6 ay.
   Her iki ürün için de tek bir silişle göz makyajımı 'tamamen' çıkarmam mümkün olmadı.


İçerik listeleri;

   Garnier içeriğindeki arginineden dolayı kirpikleri güçlendirdiğini iddia ediyor, öyle bir etkisi olduğunu gözlemlemedim. "Temizleme esnasında pamukta kalan kirpik sayısında azalma" iddiasını destekler bir sonuçla da karşılaşmadım. 
   Neutrogena 'nın iddiası ise "yağlı bir kalıntı bırakmaz" şeklinde. Yukarıda da belirttiğim gibi, yağlı bırakıyor maalesef.

   Sonuç olarak;
Waterproof (suya dayanıklı) makyaj malzemeleri kullanmadığım için çok iyi temizleyen ürünlere ihtiyacım yok. Bu yüzden ben Bioderma Sensibio H2O ile çok mutluyum. Yine de evde çift fazlı makyaj temizleyici ürünleri bulundurduğumdan dolayı ilerleyen zamanlarda denemek adına muadillerinden alacağım. Bu iki ürün arasında benim sevdiğim Garnier oldu. Siz de seçiminizi kendi isteklerinize uyan üründen yana yapabilirsiniz. Umarım işinize yarayacak bir yazı olmuştur.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

22 yorum:

  1. Hiç bir temizleyici bir seferde çıkartmıyor emin olun.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, çok ayrıntılı bir karşılaştırma olmuş..

    YanıtlaSil
  3. @birgül erdogan Bir umut arıyorum yine de.

    YanıtlaSil
  4. @aysegul aygun Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bi yazı olmuuuş. Vala ben Garnier de tersi etki görmeye başlamıştım artık, gittikçe daha çok kirpiğim dökülüyodu ve tamamen asla çıkarmıyordu. Neutrogena biraz bekletince çok daha iyi ama o da kusursuz değil:/ Lancome Bifacil'le aynı buldum ben performansı. Talika'yı çok merak ediyorum o da pahalı. Hof hof:/

    YanıtlaSil
  6. @Kozmetik Aşığı Teşekkürler tatlımm :) Talika sürekli kullanım için pahalı ama deneyebilirim dayanamayıp ben de :*

    YanıtlaSil
  7. Çift fazlı ürünleri kullanmayı sevmiyorum. Fazlasıyla yağlı geliyorlar bana.

    YanıtlaSil
  8. @Guzellik Hikayesi Garnier diğer muadillerine göre daha az yağlı his bırakıyor ama ben de Bioderma 'dan şaşmam.

    YanıtlaSil
  9. Faydalı bir karşılaştırma olmuş.Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  10. @Sosyal Medya Kafe Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. ben de farklı bir markanın çift fazlı ürününü almıştım. ancak bu tarzlar çok yağlı geliyor. sensibio yu denemek için almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  12. @NİHAN KEÇECİ TALİ, Çok yoğun göz makyajı yapmıyorsan Bioderma 'dan memnun kalırsın, ben çok severek kullanıyorum. Maalesef yağlı his bırakıyor hepsi...

    YanıtlaSil
  13. Karşılaştırman iyi olmuş neutregena kullanmadım ama garnıer ehh fena değil cinsten:)

    YanıtlaSil
  14. @beauty beybi Ortada bir yerde; mükemmel desen değil, berbat desen değil :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de Garnier'ı öneriyorumm

    YanıtlaSil
  16. @Gülşah Özkaya Garnier kazandı o zamann :)

    YanıtlaSil
  17. Acaba garnier göz çevreni yaktı mı ? Ve onun dışında çift fazlı olarak diadermine önerirmisin ?

    YanıtlaSil
  18. @Piremses Hayır, Garnier göz çevremi veya gözlerimi hiç yakmadı. Ama bu durum kişiden kişiye değişebilmekte. Diadermine 'i hiç kullanmadım, hakkında iyi yorumlar okumadığım için denemeyi de düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  19. Selam harika bir yazı olmuş. Ben afyonkarahisarda yaşıyorum bana çift fazlı bir makyaj temizleyicisi önerir misin ? Şimdiden teşekkür ederim.������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim <3 Eğer yoğun göz makyajı yapmıyorsan Garnier 'i seversin, eyelinerlı makyajları seviyorsan da Neutrogena ve Yves Rocher (online alabilirsin) işini görecektir. :*

      Sil
  20. Benim gözümde bulanıklık hissi bıraktı ..ve göz kapaklarim da şişme oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, yorumlarınız hangi ürün için geçerli acaba?

      Sil