İnceleme: Otacı Argan El & Tırnak Bakım Kremi

   Heey! Uzun bir aradan sonra bugün blogda bir ürün incelemesi var! Hem de en sık bitirdiğimiz kozmetik ürünlerden biri!

   Pek çoğunuz gibi ben de bir el kremi canavarıyım, özellikle kışın ellerimin biraz kuruduğunu hissedeyim, hemen el kremlerine sarılıyorum. Aslında ellerim en soğuk havalarda bile çatlamadığı için ( Maşallah diyelim kızlar) bir el kreminden beklentim çabucak emilmesi ve yumuşaklık sağlaması.

   Görür görmez aldığım Otacı Argan El & Tırnak Bakım Kremi 'ni son zamanlarda düzenli bir şekilde kullandım. Bakalım memnun kalmış mıyım?

   Kreme ev sahipliği yapan kutu kabartmalı ve altın rengi simli, üzerinde marka isminden de büyük bir şekilde ARGAN yazıyor. Son zamanlarda argan yağı hakkında o kadar fazla güzel şey okuduk ki, sonuç olarak Fas kadınlarının güzellik sırrı ARGAN yağı içeren ne bulursak bu iyidir düşüncesi ile alıyor olduk.


   Krem 50 ml lik metal tüp içerisinde, çevir aç (vidalı) kapağa sahip. Çantada taşımak için tüp el kremlerini kavanozlara göre daha çok tercih ediyorum ama metal olması çantada her an delinebileceği anlamına geldiği için sadece evde kullanabiliyorum. Ayrıca vidalı kapağa sahip el kremlerini kullanım açısından kolay bulmuyorum. (Kapağı aç, elleri kremle, krem henüz emilmemişken çevire çevire tüpü kapat...)


Yapı olarak losyon ile krem arasında ve emilimi süper hızlı. Yağlı bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi iyi fakat yumuşaklık vermesi orta.


Ürün içeriği gayet iyi.


Genel bir değerlendirme yaparsam;

Olumlu (+):
-Emilimi hızlı.
-Yağlı his bırakmıyor.
-İçeriği temiz.
-Argan yağı içeriyor olması. (?)

Olumsuz (-):
-Nemlendirmesi yaz ayları için yeterliyken kış soğukları için yetersiz gelecektir.
-Ambalajını hiç sevmedim. (Metal gövde, çevir aç kapak)
-Superdruglarda satılan diğer el kremlerine göre yüksek fiyatlı.
-İstediğim yumuşatmayı sağlayamadı.
-Kokusu beni çok rahatsız etti. Bana göre rutubet gibi kokuyor, bir arkadaşımın tanımlamasıyla kömürlük. Ancak sevenler de var.

   Fotoğrafları yazıyı yazmayı planladığımda çekmiştim, şimdi bitirmek üzereyim. Bir daha alabileceğim bir ürün değil.
   Ben Watsons 'dan 13,50 TL 'ye almıştım. Gratis 'te, marketlerde ya da online olarak da bulabilirsiniz.

   Yumuşacık ellerle geçireceğiniz bir kış dilerim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder