Gratis Alışverişim - 2

   Biraz gecikmiş olan bir başka yazıyla daha karşınızdayım. Taslaklarımda onca yazı varken hepsini bir kenara bıraktırıp bana bu alışveriş yazısını yazdıran Gratis 'e şükranlarımı sunarım! Ben hâlâ nasıl yani her üründe indirim var ya, diye soradurayım Gratis mağazaları haklı olarak dolup taştı. Vallahi helal olsun, ne diyeyim.

   Aldığım ürünleri 3 kategoriye ayırabilirim;

1) Saç Bakımı için aldıklarım;

Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Şampuan: Annemin sık yağlanan ve hacimsiz saçları için ne zamandır bu şampuan aklımdaydı ve indirimde denemesi için aldım. Maalesef annem konu şampuanlar olunca SLS içermeyenleri bir türlü sevemedi, bu ürün SLS içeriyor, bakalım düşünceleri nasıl olacak.

Otacı Naturway Papatyalı Bitkisel Şampuan: Son zamanlarda saçlarım ne yağlı ne de kuru, tam olarak normal! Bu sebeple uzun ve yüksek vaatler veren şampuanlar yerine daha doğalını tercih ettim. Şu an Yves Rocher 'nin bir şampuanını kullanıyorum, bakalım hangisini daha çok seveceğim. Fiyatı: 22,50 TL

Selective Ammino Keratin Saç Maskesi: Denemeli diye yer imlerine aldığım bir üründü, elimde başka saç kremleri ve maskeler olduğu için bir süre kullanamayacağım.

Dove Saç Bakım Spreyi Besleyici Bakım: Bu tarz çift fazlı, güzel kokulu saç fısfıslarından beklentim saçları daha kolay taranabilecek hale getirmesi. Özellikle annemin duştan sonra karışan saçları için kullanılacak.

John Frieda Frizz Ease Dream Curls Perfector: Daha önce aynı serinin saç maskesini kullanıp memnun kalmamıştım ancak ısıya karşı koruma ve belirgin bukle ( belirgin dalgaya bile razıyım) vaatleri ile sepetimde yerini aldı. Fiyatı: 26,90 TL

Lee Stafford Kuru Şampuan: Evde Isana ve Benri markalarının kuru şampuanları var ancak ikisini de hiç sevmedim. Denemek için bu bebeği aldım. Fiyatı: 7,50 TL


2) Stoklamak için aldıklarım; (Bu kategoriden aldığım ürünlerden çok memnunum, hazır indirim varken yedekleyeyim, dedim)


Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu x4: Yıllardır kullandığım tek diş macunu, uzun zamandır güzel bir indirime de girmiyordu. Bu indirimle birlikte yarım yıllık diş macunu ihtiyacımı gidermiş oldum.

Kloset Soft Lines Klozet Kapak Örtüsü: Gün içerisinde dışarıda tuvalete gitmem gerektiğinde hijyeni dert etmeme gerek kalmıyorsa bu ürün sayesinde. Pek pratik değil ancak pratik değil diye sağlığımdan olmaya niyetim de yok. Fiyatı: 2,50 TL

Wynn Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Neredeyse her gün oje değiştirdiğim için oje çıkarıcımı asetonsuz tercih ediyorum. Wynn markasının meyve kokulu oje çıkarıcıları da var ( pompalı ve pompasız olarak iki farklı ambalaja sahip) ancak meyve kokuları ile aram pek olmadığı için bunu tercih etmiştim. Bu ürünün de çok yoğun bir şekerli kokusu var. Yine de daha iyisini bulamadığım için yedekledim.

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili x2: Güllü olanını geçen yaz tatilim sırasında denemiş, baya memnun kalmıştım. Ufukta bir tatil yok ancak yine de indirimde stok yapmak istedim.

Dalan D'olive Zeytinyağlı Nemlendirici El ve Vücut Kremi: Bu el kreminin kokusuna bayılıyorum. Elimde 5 - 10 farklı el kremi var ancak bunun yeri çok farklı.

Purederm Botanical Choice Temiz ve Parlak Oksijenli Köpüren Maske Yabanmersinli: Çok pratik bir yüz maskesi. Her indirime girdiğinde almazsam olmaz.

Orkid Infinity Gece x2: Stok yapılmasa olmaz ürünlerden biri.


3)Denemek için aldıklarım;



Ruby Kisses Pot O'miracle Dudak Bakım Balmı: Yatmadan önce kullandığım dudak nemlendiricim bitiyordu. Hakkında güzel yorumlar okuduğum bu ürüne şans vermek istedim.

Impress Takma Oje: Bir gün kullanma ümidiyle takma oje koleksiyonuma bir başka çeşidi daha ekledim. Fiyatı: 24,90 TL

Maybelline Falsies Feather-Look Volum' Express Maskara: Bir önceki yazımda belirttiğim gibi kullandığım maskaradan nefret edince bir yenisine ihtiyaç duydum.

Gosh Mineral Waterproof Eyeshadow Brown: Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum bunun. Gosh Gratis 'e geldiğinde gidip standı bir incelemiş, Gosh markasında indirim olursa almak için tek bir ürün seçmiştim. Güzel bir indirimle istediğim kalem fara kavuşmuş oldum. Bakalım performansını da sevecek miyim? Fiyatı: 26,50 TL

*Alışverişi ayrı Gratis mağazalarından yaptığım için bazı fişleri bulamıyorum. Eğer bulursam yazıyı güncellerim.
*Tüm fiyatların üzerine %46 indirim uygulanmıştır.

   Bir indirim alışverişim daha böyle sona erdi. Yalnız Gratis 'i gerçekten tebrik ediyorum, hayatımda gördüğüm en güzel indirimdi diyebilirim. Keşke istediğim yağları ve ojeleri de bulabilseydim ama olsun. Onlar da başka zamana artık.
   Hepinizi kocaman öpüyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

4 yorum:

  1. selective gelmiş mi Gratis'e?

    YanıtlaSil
  2. @Belgin Guven Takunyacioglu Ne zamandır Gratis mağazalarında satılıyor bilmiyorum ancak indirim zamanı rafları incelerken rastladım.

    YanıtlaSil
  3. Yyyyyaa çok üzüldüm Parodontax'In aklıma gelmemesine! Ben de stoklardım:( O metal kaptaki lipbalm da aklımdaydı onu da unuttum:( Çok güzel şeyler almışsııın güle güle kullannnn

    YanıtlaSil
  4. @Kozmetik Aşığı Paradontax 'ı almak ilk hedefim gibiydi diyebilirim. Üzülme tatlım, bir daha indirime girer umarım Gratis; hepimizin almak istediği ama unuttuğu / bulamadığı ürünler oldu. Teşekkürlerrr :*

    YanıtlaSil