Bitenler ve Çöpe Gidenler - 14

   Merhaba, blogumun bugünkü konusu Eylül ayında bitirdiklerim ve çöpe gönderdiklerim. Öncelikle sizi Migros 'tan aldığım şeker çöp kovam ile tanıştırayım;

   Çok tatlı, değil mii? Önceki aylarda biten ve çöpe gidecek ürünlerimi kağıt torbalarda tutuyordum ama pembiş küçük kovayı gördüğümde bu iş için biçilmiş kaftan olduğunu düşündüm

Gelelim içindekilere;


Pantene Aqua Light Besleyici Saç Bakım Kürü: Watsons 'ın yaptığı indirimlerin birinde 3 TL gibi bir fiyata almıştım kocaman ürünü. Mucizeler yaratmadı ama bu fiyata alabileceğiniz en iyi saç kremlerinden.

Avon Senses Be Radiant Duş Jeli: Mayıs ayında almıştım, yazdığım alışveriş postunda anca iki yıl sonra kullanmaya sıra gelir demişim elimdeki duş jeli stoğundan dolayı * ama gayet de kullandım ve bitirdim işte (stok olduğu gibi duruyor, bunu aradan kayırdım ^^) Hafif pudra ve çiçek gibi olan kokusunu sevdim. İndirimde bulursam alabilirim.

Wynn Asetonsuz Oje Temizleyici Ananaslı: Oje temizlemesi başarılı ancak tropikal meyve kokusu çok baskın ve çok çabuk bitti. Elimde yedeği var, onlar bitince deneyecek başka marka bulmazsam tekrar alırım.

Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu: Diş eti kanamalarını azalttığı için yıllardır bir tek bunu kullanıyorum.


Maybelline One by One Volum' Express Maskara: Clinique High Impact 'ten sonra buna alışmam biraz zaman aldı ama sevdim. Benim bir maskaradan beklediğim kirpikleri tek tek ayırması ve bu rimel isteğimi yerine getirdi. 3 aylık ömrü dolduğu için çöpe gidiyor. Denemek istediğim pek çok maskara var, sonra tekrar alabilirim.

Max Factor Lipfinity: Set içinde bir ruj ile satılıyordu. Ruja kalıcılık ve parlak görünüm sağlıyordu. Tamamen bitmedi ama tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. Sanırım satılmıyor artık.

Match Kozmetik Konjac Süngeri: Her sabah yüz temizliğinde kullandığım konjac süngerlerini üç ayda bir değiştirmeyi uygun buluyorum. Beyaz olanını kullanmaya başladım, diğer çeşit ve markaları da denerim. Benim için vazgeçilmez bir ürün.

The Body Shop Seaweed Matlaştırıcı Gündüz Kremi: Nemlendirmesi ve emilim hızı iyiydi ama matlaştırma vaadini yerine getirmedi. Kokusunu da pek sevmedim. Tam boyunu satın almam.


Eyüp Sabri Tuncer Kolonyalı Mendil Wild Fig: Yoğun bir incir ağacı kokusu, sevmedim.

Avon Far Away Gold EDP: Biraz ağır bir koku ve ilk başta yoğun vanilya hissediliyor. Tam boyunu almam.

Avon Femme EDP: İçerisindeki meyve kokuları, çiçek kokularını baskılıyor. Parfümde meyve kokusunu sevmediğim için hoşuma gitmedi.

Sephora Tek Kullanımlık Duş Jeli Cotton Flower: Ben bunun kokusuna aşığım! Elimde tam boyu var, Sephora 'ya uğradıkça alırım.

Sephora Tek Kullanımlık Duş Jeli Lagoon: Erkeksi bir kokuya sahip. Erkek parfümlerini seven bana bile sert geldi kokusu. Almam.


Flormar Supershine Oje 36: Sedefli koyu kırmızı bir oje, bitirdim. Yenisini almam.

Alix Avien Oje 188: Bu ojenin rengine ve ışıltılarına bayılıyorum her ne kadar kumsu yapısı ve temizlenme zorluğunu sevmesem de. Yapısı berbat olmuş, bulursam yenisini almak istiyorum.

Catherine Arley Silky Touch Şeffaf Cila: 2 yıldır benimle, ilk aldığımda da ağdalı bir yapısı vardı ama şimdilerde sürdükten sonra yarım saat kurumuyor. Çöp.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Göz makyajımı temizlerken tercih ettiğim, severek kullandığım disk pamuklar. Yenisini en kısa zamanda alacağım.

   Bir bitenler ve çöpe gidenler yazısı da böyle biter. İçlerinde sizin kullandığınız veya merak ettiğiniz ürünler var mı?
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Ayy ne güzel bitirmişsin sen deee! Konjac almayı heğ unutuyorum yaa aklıma düştü yine:)

    YanıtlaSil
  2. @Kozmetik Aşığı teşekkürler tatlım, istediğim gibi değil yine de. Konjac süngeri denemelisin :*

    YanıtlaSil
  3. Bu tür postları okumayı seviyorum ben de almayı düşündüğüm ve almak istediğim ürünler konusunda bilgi sahibi oluyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @Arzu GÖNCÜ HANGÜL Bitenler yazılarını ben de seviyorum ve bu yüzden elimden geldiğince açıklayıcı yazmaya çalışıyorum, teşekkürler

    YanıtlaSil