Instagram Günlükleri - 1

  Yeni bir telefon almam ile birlikte içimdeki teknoloji aşığı ortaya çıktı ve ilginç ve yararlı bulduğu tüm uygulamaları, eklentileri telefonuma kurdu! Instagram da bu aşk ile yüklenenlerden. Kullanmaya başladıkça sevdim ve neredeyse her gün o sıradaki uğraşımla ilgili bir fotoğraf paylaşmayı âdet edindim.
   Bazı bloglarda Instagram Günlükleri isminde bir yazı dizisi görünce, neden ben de yapmıyorum diye düşündüm ve buradayım.

   Gelin hep beraber son zamanlarda neler yaptığıma bir göz atalım;

Her şey Sephora indirimi ile başladı. Blogumu okuyan da her duyduğum indirime koşuyorum sanacak, yalan yahu (Hepsine koştu.) İndirimden neler almışım, henüz okumadıysanız; tık tık1 ve tık tık2



Bendeniz kimyager adayıyım, fotoğrafta balonjoje içerisinde gördüğünüz bebek de staj sırasında yaptığım dünyada ilk defa üretilen / ürettiğim bir madde. Tam bir bebek gibi saatlerce başında; aç, susuz, hatta oturmadan durmanızı istiyor. Bazen sonucu hüsrana uğratsa da ürettiklerim beni çok mutlu ediyor.



Spor sonrası staja giden BwT (temsili)



Spor salonuna yazıldım demiştim, kardiyo yaparken fotoğraf çekip Instagram' a yüklemeden duramıyorum. Instagram benim bir nevi dijital spor günlüğüm oldu. Elbette yürüyüş bandı ve bisikletin üzerindeki fotoğraflar bunlar, eliptik denilen aletin üzerinde değil fotoğraf çekmek 20 dakikayı geçirebilirsem şükrediyorum :)


Peki spora başladım diye yememe dikkat ettim mi? Hayır, aynı tas aynı hamam, aynı boğa burcu insanıyım.


Kahve Dünyası 'nda bu karışık çikolata tabağını yedik (Tek değildim yaa, tek başıma yemedim hepsini!) ama bir çikolata aşığı ve bağımlısı olarak benden geçer not alamadı. Kahve Dünyası 'nın en güzel çikolatası hâlâ "fondü" de gizli.


Green Salads 'a bayılıyorum! Zırh etleri de güzel ancak tavuklar on numara! Yanına yarım kilo yeşillik koymasalar daha çok seveceğim.


Vee ben sütlaç yaptım, hatta onları tarçınla bir güzel süsledim! Sonra da afiyetle yedik.

Son zamanlarda tırnaklarımı rengarenk boyadım.


Üstteki Oje; Flormar Salmon Pink
Sol Alttaki Oje: Essie Mint Candy Apple
Sağ Alttaki Oje: Flormar Supershine 29, yüzük parmağımda; China Glaze Material Girl


Yeni yazı dizimin ilkine bu şirinlerle son vereyim.


Çok tatlılar yaa :)

Instagram' da beni takip etmek isterseniz; @beautywiththeobromine

   Sonraki instagram günlükleri yazısında gezdiğim yerler ve alışverişlerim yer alacak. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. canım ya bu gece boştum şöyle biraz blog yazılarını okuyum dedim sonra tesadüfen blogunu gördüm bayağı bir yazını okudum çok eğlenceli çok sevdim benim eşimde boğa burcu rejim yapıyor ama yemediği yok sütlaçlar müthiş görünüyor sevdim blogunu öptüm:)))

    YanıtlaSil
  2. @Kelebek Etkisi Ay çok teşekkür ederim tatlım, sanırım şu ana kadar aldığım en güzel yorum bu, çok mutlu oldum! Ben rejim de yapamıyorum, eşin en azından deniyor. :) Ama boğa burcu gerçeği de var, yemeden duramıyoruz. :)) Tekrar teşekkür ederim güzel yorumların için :*

    YanıtlaSil