Mimlendim! - 1: "Seni Sen Yapan" Mimi

   İlk kez mimlendim!
   Yazılarını çok sevdiğim tatlı mı tatlı Kozmetik Aşığı beni mimlemiş çook teşekkür ediyorum. Ve hemen cevaplamaya geçiyorum.

*Seni sen yapan renk/ renkler nelerdir?
 
   İlk sırada özellikle bu yıl kafayı taktığım bordo rengi var. Sonrasında beyaz ve pastel renkler yer alıyor.




*Seni sen yapan düşünce nedir?

   "Zamanım gelince ölecek olan benim, e bırakın da hayatımı istediğim gibi yaşayayım." -Jimi Hendrix


*Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

   Üzerimde güzel durduğunu düşündüğüm her şeyi giyebilirim! Tam bir tarzım yok ancak çoğunlukla kot pantolon, spor ayakkabı, değişik tişörtler ve hırkalar ile günü geçiriyorum.



*Seni sen yapan saç stili nedir?

   Uzun, dağınık, kafasına göre dalgalı ve gür saçlar dediğinizde karşınızda ben beliriyorum.



*Seni sen yapan parfüm/koku nedir?

   Şekerli kokuların aksine çiçek kokularını severim, en çok da yasemini.
Parfümlerden Chanel No.5 ile First Born kış için vazgeçilmez kokularımdan, yaz için ise Marc Jacob Daisy ve Victoria's Secret Bombshell.



*Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?

   Maskara, ruj ve pırıltılı pigmentler.



*Seni sen yapan mevsim/ ay nedir?

   Bahar ve Mayıs



*Seni sen yapan müzik/şarkı türü nedir?

   Her telden dinleyebilirim, çoğunlukla yabancı.



*Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

   Yazılmış her şeyi okurum, çok fazla ayırt etmem ancak eski kitapları okumaktan ayrı bir keyif alırım. Favori yazarım, fantastik yazarların kralı olan Stephen King!



*Seni sen yapan tavırların nelerdir?

   Tanımadığım insanların içerisindeysem yabani gibi otururum, onlar benimle konuşmadıkları sürece ağzımı açmam. Bu yüzden insanlar beni soğuk ve havalı olarak tanımlarlar.
   Yüzüm, hislerimin ve düşüncelerimin aynası gibidir. Düşündüğümü, onaylamadığımı, beğenmediğimi, sevindiğimi vs. asla gizleyemem. Maalesef bu sebeple yalan söylemek ya da bir şeyi gizlemek benim için mümkün değil.



Not: Görseller Google 'dan alınmıştır.

   Evet, ilk mimimi böylece bitiriyorum. Ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum! Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Ben de senin yazılarını çok beğeniyoruuum. Şimdi bir de seni sen yapan düşünce tarzını bir de tavrını:) Benim de tüm hislerim yüzüme aynen yansır yalan söylemeyi hiç beceremem. Ellerine sağlııık=)

    YanıtlaSil
  2. Mimlediğin ve tüm bu güzel sözlerin için teşekkür ederim canımm :))

    YanıtlaSil