İnceleme: Nature Republic Yatıştırıcı ve Nemlendirici Aloe Vera %92 Jel

   Son günlerde blogumun taslak kutusunun dolup taştığını gördüğüm halde yeni bir şeyler yazma isteğime karşı koyamadım. İnceleme yazı serime f2plus1 'dan aldığım bir diğer üründen bahsederek devam edeceğim. Sepete attığımda "Ne için kullanacağım ki ben bunu, merak da ediyorum. Alıyım da sonra bakarım artık." diye düşünüyordum ama şimdi kendisiyle aşk yaşıyoruz!
   Nature Republic markasının en çok satan bu ürününü tanıtmaya başlamadan önce size küçük bir sır vereceğim.

   Modern dünyada Kleopatra 'nın güzelliği tartışılır ancak dönemin önemli adamlarını etkilemiş olduğunu hepimiz biliyoruz. Kleopatra, tıp bilimine olan ilgisi ile baş döndürücü güzelliğine güzellik katacak bir formül bulmuş olabilir miydi?
   Ve bunu sadece tek bir bitki ille yapmış olması mümkün müydü? Cevapları öğrenmek istiyorsanız biraz daha yaklaşın!


Çöl zambağı, ölümsüzlük bitkisi, sarısabır otu isimleri ile bilinen aloe vera!

   Mısır kraliçesi Nefertiti ve Kleopatra dillere destan güzelliklerini aloe vera ile yapılan bakımlara borçlularmış.
   Kleopatra 'nın keçi sütü ve aloe vera ile güzellik banyoları yaptığı, cildine aloe vera ile masaj yaptırdığı bilinen bir gerçek.
   Peki ya Napolyon 'un eşi Josephine 'in süt banyosuna aloe vera eklediğini biliyor muydunuz?




   Bugün sizlere tanıtacağım Kore menşeili bu ürün de %92 gerçek aloe içeriyor! Yani Kleopatra 'dan ne eksiğimiz var kızlar!


Evet! Karşınızda yeni güzellik iksiriniz 
Nature Republic Yatıştırıcı ve Nemlendirici Aloe Vera %92 Jel



Yapısı;
Hafif, renksiz jel


   Peki bu aloe vera ne işe yarıyor ve nasıl kullanılıyor?

   Aloe vera 'nın milattan önceki yıllarda sadece bir kaç kullanım şekli biliniyormuş. İki binli yıllarda olmanın avantajlarından biri de bilgiye erişim kolaylığı!

   Gelin hep birlikte aloe vera jelini kullanabileceğimiz yöntemlerin bir kısmına bakalım.


Nature Republic 'in web sitesinde yayınladığı bir tablo;

1.Yüz için nemlendirici krem veya maske: Haftada bir kere temiz cildinize uyumadan önce kalın bir tabaka halinde cilt tipinize uygun, seçtiğiniz yağdan bir kaç damla karıştırarak sürerseniz sabah neme doymuş bir ciltle uyanırsınız. Günlük nemlendirici olarak kullanmak içinse küçük bir miktar jeli tüm yüzünüze uygulayın. Yağlı bir yapısı olmadığı için yağlı ciltler için de uygun! Kuru bir cildiniz varsa nemlendiricinizden önce uygulayabilir ya da besleyici yağlarla desteklediğiniz jeli kullanabilirsiniz.

2.Makyaj bazı: Ten makyajından sonra "cakey görünüm" oluşuyorsa fondöteninizle karıştırıp daha hafif yapılı
bir ürün elde edebilirsiniz. (bb krem gibi) Ya da makyaj bazınızla karıştırabilirsiniz.

3.Traş sonrası kremi: Jilet ya da epilasyon sonrasında tahriş olan kısmın acısını ve kızarıklığı hafifletir. Bu listeye kaşlarınızı aldıktan sonra can acısını ve kızarıklıkları başlamadan yok etmeyi de ekleyebiliriz.

4.Saç bakımı: Doğal saç şekillendirici! İster kupkuru ve kabarık saçlarınıza nem vermek için, isterseniz Meredith (StilaBabe09) 'in yaptığı ve benim de zevkle uyguladığım gibi saçlarınız için bb krem yapabilirsiniz. Youtube 'a girebilen arkadaşlar için video ekliyorum;


Ya da aloe vera jelini sirke ile karıştırarak saç dökülmesini önleyebilirsiniz.

5. Şişmiş gözleri rahatlatmak için: Özellikle sabahları uyandığınızda şiş gözlerle karşılaşıyorsanız, pamuk pedlerin üzerine jeli koyup gözlerinizin üzerinde bekletebilirsiniz. Soğutma ve rahatlatma etkileri sayesinde şişlikleriniz inecektir. Daha etkili olmasını istiyorsanız aloe vera jelinizi dolapta saklayabilirsiniz. Sonucu görmek için tık tık. Bu yöntemi henüz uygulamadım çünkü gözlerim çok ekstrem durumlar dışında şişmiyor.

6. Tırnak Bakımı: Ellerinizi nemlendirmek ve kütiküllerinizi yumuşatmanın da ötesinde tırnaklarınızın daha sağlıklı olmasını istiyorsanız tırnaklarınıza bu jeli sürmelisiniz. Çok fazla tırnak bakım ürünüm olduğu için bu metodu da henüz denemedim.

7.Vücut Bakımı: İyi bir nemlendirici. Hemen giyinip çıkacaksanız yağlar ya da butterlar pek kullanışlı olmaz değil mi? Vücudunuzu yumuşacık yapacaktır. Elimdeki vücut nemlendiricilerini azalttıktan sonra esansiyel ve besleyici yağlar katarak kendime has bir vücut nemlendiricisi yapmayı düşünüyorum.

8. Güneş sonrası yatıştırıcı krem: Güneş nedeniyle tahriş olmuş cildinizi yatıştırır. Güneş gördüğü zaman hemen kararan bir cildim var ( Bunu tüm hayatım boyunca bir kere bile güneş koruma faktörü içerikli ürün kullanmama borçluyum. Bknz. özrü kabahatinden büyük) Ancak burnum ve yanaklarımın üstü her yıl güneşi gördüğü ilk seferde kızarır, bir hafta boyunca acı verir ancak tatlı bir görünüme yol açar. Bu yıl kesinlikle o dönemde denemek istiyorum.



İçeriği;
Aloe Barbadensis Leaf Extract (92%), Alcohol, Glyceryl Polyacrylate, Dipropylene Glycol, Butylene Glycol, Glycerin, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Polyglutamic Acid, Betaine, Sodium Hyaluronate, Carendula Officinalis Flower Extract, Mentha Viridis (Spearmint) Extract, Melissa Officinalis Extract, Carbomer, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Water, Parfum, Disodium EDTA

O kadar anlattım, bir olumlu ve olumsuz tablosu yapmadan bırakmam!

Olumlu (+):
-Yukarıda yazdığım gibi bir çok şekilde kullanabilirsiniz.
-Mükemmel bir kokusu var. ( Temiz, taze, güçlü bir koku )
-Sürdüğünüzde serinlemeyi hissediyorsunuz.
-Gerçekten nemlendiriyor, cildinizi yumuşacık yapıyor.
-Paraben, mineral yağ ve yapay renklendirici içermiyor.
-Kaliforniya Setifikalı Organik Tarımcılar ( CCOF ) tarafından onaylı.
- %92 organik / gerçek aloe vera içeriyor.
-Vereceğiniz fiyatı kat kat hakediyor.
-Kocaman bir kavanozda (300 ml)
-Birazcık masajla çabucak emiliyor.
-Hafif yapısıyla kolayca yayılıyor, kalıntı ya da yapış yapış bir his bırakmıyor.

Olumsuz (-):
-Kavanoz ambalajda olması. ( İsterseniz pompalı bir şişeye boşaltabilir ya da spatül ile kullanabilirsiniz. Ben ellerimi iyice temizledikten sonra parmaklarımla alıyorum. Sonuçta uygularken yine parmaklarımızı kullanıyoruz. Yani elleriniz temizse kavanoz ambalajlarla sıkıntınız olmasın.)
-Türkiye 'de satılmıyor. Benim yaptığım gibi yurtdışından online alışverişle alabilirsiniz.
-Alkol ve parfüm içeriyor.

   Özellikle yaz aylarında vazgeçilmezim olacağını düşünüyorum.

   Bu ürün sayesinde aloe vera bazlı ürünlerin hepsini denemek istiyorum. Doğum günüm de yaklaşıyor, acaba evren bana şöyle bir paket gönderir mi?
-görsel alıntıdır.-
   Tamam, tamam. Daha mantıklı bir istekte bulunursam, mesela elimdeki duş jeli stoğu azalınca bu ürünü deneyebilirim;
http://f2plus1.com/product/Holika-Holika---Aloe-92--Shower-Gel-250ml/KRHOLISK0001914/?main_cate_no=AI000000&display_group=1

   Henüz kullanmadıysanız ve yukarıdaki tüm yazılar kafanızı karıştırdıysa sadece bunaldığınız günlerde kullandığınızda bile tazelenmiş olduğunuzu gördüğünüzde bu ürün sizin vazgeçilmeziniz olacak, diyebilirim.

   Nature Republic 'in sitesini incelemek isterseniz; tık tık.
   Ürünü aldığım sayfayı görmek için; tık tık.

   Şu an ülkemizde satılan ve bazı bloggerlara gönderildiğini okuduğum Skin79 markasının aloe vera jelinin de iyi olduğunu duydum ancak ne kadar objektif yorumlar, bilemiyorum. Ama denemek için iyi bir başlangıç olabilir.

   Hepinize mucizevi günler dilerim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

11 yorum:

  1. bende severek kullanıyorum :) Ellerine sağlık çok açıklayıcı bir yazı olmuş~~

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar
    Acaba bu site ile ilgili kargo bilgisi verebilir misiniz?
    Ne kadar sürede geliyor kozmetik olması gümrükte sorun oluyor diye biliyordum?
    Teşekkür ederim simdiden

    YanıtlaSil
  4. @rainist F2plus1 artık ülkemize ürün gönderimi yapmıyor ancak ona muadil olarak Roseroseshop ve Enkoreadepart sitelerini önebilirim. Roseroseshop 'tan yaptığım alışverişi blogumda bulabilirsin.
    Kozmetik yasağı hâlâ devam ediyor, yaptığım alışverişler şansa geliyor aslında. Ancak artık pek çok Kore kozmetik sitesi "kozmetik" diye yazmıyorlar paketin üzerine, buna örnek olarak Roseroseshop 'u verebilirim. Zaten ayrıntıları yazıda okuyabilirsin.
    Aklına başka bir soru takılırsa yazmaktan çekinme lütfen. İyi günler ve sorunsuz bir alışveriş deneyimi dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim:))
    Siteyi inceledim aşağı yukarı tr deki fiyatla aynı oluyodu ben de missha nin sitesinden aldım %95 olanı Dolar dusse diger urunlere de bakicam ama simdilik zor gibi :)) urunden çok memnun kaldım sivilcelerim bile çıkar çıkmaz sönüyor. Gerçekten iyi bir ürün.
    İyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  6. ^_^ Ben de bunubitirdikten sonra Missha 'yı deneyeyim o zaman, sen sevdiysen. Hem yüzdesi daha çokmuş :) Çok da bereketli bir ürün, teşekkürler beni deneyiminden haberdar ettiğin için :)

    YanıtlaSil
  7. %96 olanı var salyangoz özlü belki bitene kadar o gelir yorumlara göre o daha iyi gibi. Uçuk bir fark yoktur ama daha yenileyici olabilir. Ona da bakın derim:)
    Esas ben teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  8. madam coco da satılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı markalarda farklı saflıklarda aloe vera jelleri bulmak mümkün.

      Sil
  9. Aynısı madame Coco da satılıyor. Hemde 18.75 TL mı ne öyle bir şeye almıştım bugün . :)

    YanıtlaSil
  10. Bu arada bilgi için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil