Alışveriş - 9

   Merhaba, son  alışveriş yazımın üzerinden bir aydan fazla zaman geçti, daha önce de bahsettiğim gibi vizeler ve internet sorunu nedeniyle hiçbirini yazamadım. Hatta ne aldığımı bile unuttum. Bilgisayarımda bulduğum fotoğrafları kullanarak bir alışveriş yazısı yazayım, dedim. Bakalım bir ayda neler almışım;

Watsons;
Watsons 'ın 25 TL ve üzeri alışverişlerde kullanılabilecek 5 TL indirim çeki ile bu alışverişi yaptım.

Ten rengi bir oje aradığım için seçimim Alix Avien 370 oldu, bir kere kullanabildim ancak çok sevmedim sanki. Bir iki deneme sonrasında daha iyi karar veririm. Fiyatı: 1,5 TL
El kremlerine duyduğum aşktan ötürü Sebamed ile Otacı arasında kaldım, sonrasında Otacı Argan El & Tırnak Bakım Kremi galip geldi. Fiyatı: 13,50 TL
Orkid 'in son çıkardığı Orkid Infinity ped raflarda yerini alır da ben sepetime eklemez miyim? Fiyatı: 9,90 TL
Ve son olarak makaron sever bu bünyenin kutusunun güzelliğine dalarak Watsons Kutu Mendil aldığı doğrudur. Grip olduğum için bol bol kullandım, sanırım Mayıs bitenlerinde yorumlarımı okursunuz. Fiyatı: 3,50 TL

Amazon;

   İlk defa Amazon 'dan alışveriş yaptım, çünkü ihtiyacım olan ve biraz da benim olmalı diye kafaya taktığım ürünü hiçbir yerde bulamıyordum.


   Etude House 'un White Moistfull Göz kreminden bahsediyorum; döner başlığı sayesinde sabah uygulamam için çok büyük kolaylık sağlıyor. Hakkında ayrıntılı bir yazı yazacağım. Yanında iki adet tester gönderilmiş. Fiyatı: 47,5 TL

Gratis, Rossmann, Avon ;

Essence 44 Almost Famous internetteki swatchlarda görüp beğendiğim bir rujdu, eve geldiğimde sıcaktan dolayı dibinden kırıldığını gördüm ama rengi hoş. Kurşun testinden negatif sonuç alırsa eritip tekrar şekil vererek kullanırım. Fiyatı: 7,30 TL
Isana Deo Stick Sensitive 'i şu an severek kullanıyorum, indirimde görünce yedeklemek istedim. Bir ara yazısını yazmayı düşünüyorum. Fiyatı: 2,99 TL
Avon Senses Be Radiant Rice Milk & Lotus Flower Duş Jelini ise evde litrelerce duş jeli olduğu halde neden aldığımı anlamlandıramadığım ürünlerden. Kullanmam için iki sene falan geçmesi lazım sanırım. Fiyatı: 3-4 TL


Kitapyurdu;

   Kitapyurdu 'ndan yaptığım ilk alışverişti. Normalde D&R 'dan alışveriş yaparım ancak orada bulamadığım bir kitabı almak istiyordum, Kitapyurdu 'nu denemiş oldum hem. Paketlemesine bayıldım! Kitabın zarar görmesi mümkün değil.


   Her telden kitap okuyan biri olarak Yüz Yogası da listemdeydi. E aklımda olacağına odamda dursun dedim, şu vizeler, uygulamalar, çıkış sınavları, finaller vs vs bir bitsin düzgünce okuyup yorumlayacağım. Kitap 17,55 TL + kargo 3,66 TL, toplam 21,21 TL 'ye almış oldum.

D&R, Kokucuk ;

   Boş bir zamanımda Kale Outlet AVM 'ye uğradım, D&R gözüme çarptı ve elbette dayanamayıp içeri girdim. Bu aralar elimde hep yoğun bilgi içerikli kitaplar olduğu için kısa hikayelerle zihnimi yormayacak bir kitap almak istiyordum. Güzel kitap ayracıyla, papatya kokusuyla Papatya Kokulu Hikayeler benimle geldi. Başka bir şey almadan çıkabildiğim için kendimi tebrik ediyorum. Fiyatı: 17 TL

   En sevdiğim çiçeğin kokusunu araştırırken kokucuk sitesiyle karşılaştım. Biliyorsunuz ilk açıldığı zaman bir çok blogda hakkında yazı görebileceğiniz bir siteydi. Sonra popülerliğini kaybetti ( Tüketim toplumunda sadece bir markaya bağlı kalmanın zor olması, sürekli farklı mağazaların ortaya çıkması ve binlerce yeniliğin dikkati çekmesi gibi nedenlerle olduğunu düşünüyorum. )
   Bir kere aklıma girdi ya, kokucuk 'tan alışveriş yapacağım. Hemen iletişime geçtim Vedat Bey ile, baya mailleştik. Bana önerilerde bulundu ve ben alacağım ürünlere karar verdim. Tam ödeme sayfasında bilgilerimi girdim derken sitenin serverından kaynaklandığını düşündüğüm bir hatayla karşılaştım. Para çekildi mi çekilmedi mi diye mail attım, işleminiz tamamlanmamış diye mail aldım. İki kere daha denedim bu sefer farklı bir hata aldım. Telefonla satın alma işleminin gerçekleştirilebileceği söylenince, kapıda ödemeli şekilde almayı da kabul ettim. Ancak gün içinde kredi kartımı kullanmaya çalışınca içerisinde yeterli paramın olmadığına dair uyarı aldım. Bankayı aradığımda kokucuk 'tan yaptığım işlemlerin tamamlandığı ve kartımdan tam 108,5 TL eksildiğini öğrendim. Elbette çok sinirlendim durumu bildiren bir mail attım, tamamlanmayan işlemlerden nasıl param çekildiğini kartımın boşaltıldığını söyledim. Vedat Bey hatayı gidereceklerini söyledi. Bu olay 30 Nisan 'da oldu, 1 Mayıs tatil olduğu için bir şey yapılamadı. Ben ekstremin fotoğrafını kendilerine gönderdim. 2 Mayıs 'ta kargomdan da önce param kurye ile elime geçti. Aslında ürünleri reddedecektim ancak hem çözüm odaklı olmaları hem de kokuları merak etmem dolayısıyla ürünleri aldım. Ancak sitelerini düzeltmedikleri sürece hiçbir şey almam, almanızı da önermem. Bu stresi yaşamanıza değmez. Ayrıca o gün yanımda kartımdan başka bir şey olmayabilirdi de, ben dışarda yemek yiyip alışveriş yapmaya çalışmış da olabilirdim. 
   Ne aldığıma gelirsek Gardenya kokulu parfüm notasını aldım, çok övülüyordu. Yanında benim seçtiğim 2 adet tester ürün verildi. (12,5 TL) Bir de 10 adet seçenekli numune aldım. (19,50 TL) PTT kargo ile gelen ürünlerim 4,5 TL kargo parası ile toplamda 36,5 TL 'ye benim oldular.

Watsons,  Rossmann ;

   Golden Rose Jolly Jewels 115 (6,90 TL) numaralı oje bonibonu andıran görüntüsünden dolayı, Golden Rose Rich Color 10 (2,49 TL)numarayı ten rengi ojelere doğru oluşan ilgim sebebiyle ve Rimmel Nail Nurse (5,99 TL) ise elimde top coat olmadığı için aldım.


   Haribo Chamallows, Marşmelov <3
   NYC Air Kiss almak için Watsons 'a uğradığımda rengi benim kullanamayacağım kadar pembe geldi gözüme ben de bu aralar baya meşhur olan Applelicious serisinin Big Apple Red rengini almaya karar verdim. Hakkında bir yazı yazmak için sabırsızlanıyorum. Fiyatı:  5,99 TL

Gratis, Rossmann;


    Monster Enerji İçeceği benim bebeğim! Bir sürü enerji içeceği denedim, yarım kilo şeker yemişim gibi hissettirenler, bir işe yaramayanlar... Ama bu bebek mükemmel bir şey. Tadını çok seviyorum, yarım litre olması da hemen bitmemesi anlamına geliyor. Elbette sık sık tüketmemek gerekiyor, zaten kendisini bilen insanlar bu işi abartmazlar. Benim sınav, proje, ders seçim zamanlarımda, özellikle akşam 6 'dan sonra tüm hayat enerjim bittiği için çok yardımcı oluyor. Çok da uygun bir fiyatı var.
   Arizona Soğuk Ballı Yeşil Çay a olan aşkım ise şu resim ile başladı; 


   O sıralarda Türkiye 'de yoktu ancak benim için arzu nesnesi haline gelmişti. Rossmann 'da görünce hemen aldım. Diğer çeşitlerini bilmem, bunu kesinlikle öneririm!

Bakkal;

   Çocukken bu jöleleri çok severdim, annemle bir bakkalın önünden geçerken ( Daha önce o bakkalın farkında bile değildim!) bu jöleleri gördüm ve bir sürü aldım. Burada gördüğünüz üç tanesi temsili yani. Tanesi: 0,10 TL


   Acaba aranızda bu jöleleri hatırlayan ve seven var mı?

   Benim son zamanlarda yaptığım alışverişlerden hatırladığım kısmı bu kadardı. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

3 yorum:

  1. Ayyy ne güzel şeyler almışsın güle güle kullannnn=) ennn çok etude house ve yüz yogasının yorumlarını merak ediyorum:) yüz yogası bnim de alınacak listemde. arizona yeşil çay a ben de bayılıyoruuum! ve nayır ben hiç jöle yemedim:( annem küçüklüğümden beri zararlı yiyeceklerden uzak tuttuğu için bu bi yaşam felsefesi, tarzı oldu ve hiç cazip gelmiyo:( :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :)) Her ikisinin de yorumları gelicek o zaman :) Arizona harika, değil mii? Ne güzel alışmışssın. Çikolatasız bir hayatta yaşayamayacağıma benim kadar inanan annem, başka şeyler almıyım diye sadece çikolata almama yetecek parayı verirdi, ben de kalan kuruşlarla bu jöleyi alırdım. Olmazsa olmaz değildi ama bir ya da iki tane alınca mutlu olurdum :)

    YanıtlaSil
  3. Evet yaa iyi ki geldi Türkiye'ye şu Arizona=) Auuy kıyamam kuruşlarla jöle alırmış:-* :)) hiç görmedim yalnız öyle bişi küçükken de hatırlamıyorum:/ :)

    YanıtlaSil