Alışveriş - 10

   Anneler Günü dolayısıyla yapılan indirimlerden aldıklarımı yazmadan önce hediyelerini gönlüne göre seçmesi için annemi (zorlayarak) tüm gün gezdirdim ve hediyelerini aldım, artık gönül rahatlığıyla bu indirim zamanı neler aldığımla ilgili alışveriş postumu yazabilirim.
   2. vizelerin biter gibi yapmasıyla birlikte kendimi alışveriş merkezlerine vurdum. Elbette anneler günü indirimlerini değerlendirmesem olmazdı! Hem doğum günüm de yaklaştığı için dilediğimce alışveriş yapma hakkı verdim kendime. İyice şımardım, elbette! Gelin hep beraber aldıklarıma bakalım;

   İlk olarak bol bol alışveriş yaptığım yerden başlayayım, ancak indirim oranları çok karışık ve fişte her şey daha da karışık görünüyor! O yüzden sadece fiyatları yazabileceğim.

Gratis;

Yardley Royal English Daisy Deodorant: Baktım arka arkaya bitenler postlarımda deodorantlar yer alıyor, blogumu açtığımdan beri 8-9 deodorant bitirmişim ama bir tane bile almamışım! Hemen önlem almalıyım dedim. Yardley 'nin başka çeşidini de kullanıyorum ancak bahar demek bence papatya demek. O yüzden tercihimi bundan yana yaptım. Fiyatı: 3,51 TL
Dove Original Deo Stick: Evet, alüminyum içeriyor. Ama bazen önemli bir günde tamamen korunduğunuzu bilmek istersiniz, mesela stajınızın ilk günü terli kol altlarıyla gezmeyi kim ister? Ben de bir tane hem kokusunu sevdiğim hem de korumasını mükemmel gördüğüm bu ürünü aldım. Her yıl böyle bir ürün alıp evde tutuyorum. Fiyatı: 6,90 TL
Crystal Essence Roll on Papatya ve Yeşilçay Özlü: İnanıyorum ki havalar ısınacak ve ben çok terlemesem de böyle ürünleri arayacağım. Bu ürün uzun zamandır listemdeydi. Diğer çeşitlerini değil de bunu tercih etmemin nedeni en hafif kokulu olması. Fiyatı: 6,20 TL
Benri Kuru Şampuan Açık Kahve: Batiste 'in kuru şampuanı bitti ve ben de bir kaç blogda güzel yorumlar okuyunca Benri 'yi denemek istedim. Fiyatı: 5,35 TL
Giovanni Avokado ve Zeytinyağı Özlü Ultra Nem Sağlayan Süper İksir Elektriklenmeyi Önleyici Bakım Serumu: Öff şuncacık ürüne böyle uzun isime ne gerek vardı! Avon daily shine serumu bitirdiğimden beri elimde saç serumu kalmamıştı, nem ve elektriklenmeyi önleyici kelimelerini bir arada görünce ışık hızıyla sepete attığım doğrudur. Fiyatı: 19,57 TL
Pantene Boyalı ya da Röfleli Saçlar için Yoğun Renk Koruma Kürü: Annem ara ara saçlarına röfle yaptırıyor, onun için aldım. Fiyatı: 3 TL
Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar: Şu ana kadar sadece Cettua 'nın siyah nokta temizleyici bantlarını kullandım ama Nivea, Diadermine ve Watsons 'ınkiler de aklımdaydı. Nivea ile başlayalım bakalım. Fiyatı: 9,75 TL
Benri Kedili Sabun: Almamın tek nedeni adında da yazdığım gibi "kedi" şekli. Fiyatı: 2,65 TL
Dirty Works Detox Maskesi: Watsons 'ın yeşil çaylı maskesi bittiğinden beri düzenli kullanabileceğim güzel bir kil maskesi arayışındaydım, güzel yorumlar okuyunca aldım. Fiyatı: 6,44 TL
Sniff Kağıt Mendil: Rafların arasında gezerken bu güzelliğe kayıtsız kalamadım. Fiyatı: 1,20 TL
Maybelline One by One Volum' Express Maskara: Gratis 'ten aldığım tek makyaj malzemesine merhaba diyin! Kullandığım Clinique maskaranın zamanı bir ay içinde dolacak, ben de bu sebeple yeni bir maskara arayışına girdim. Clinique 'ten memnunum ancak yeni ürünler denemeyi de istiyorum. Bu sebeple ilk Maybelline maskaramı almış oldum! Fiyatı: 12,54 TL

Gratis' e devam;

Andrea Foot Spa Yatıştırıcı Jel Ayak Banyosu Lavanta&Papatya: Yaklaşan doğum günüm için gelen hediyelerden biri ile kullanmak için aldım. Fiyatı: 1,85 TL
Andrea Face Spa Gözenek Sıkılaştırıcı Çamur Maske: Ayak bakım tozunu alırken bu da pembiş pembiş bana bakıyordu, sepete attım. 1,90 TL
Skin Recipe Kayısı ve Badem Yağı Çamur Maskesi: Bu markayı denemek hep aklımdaydı, arkadaşımın da yardımıyla bu çeşidiyle denemeye başlamaya karar verdim. Fiyatı: 1,50 TL
L'action Derinlemesine Nemlendirici Deniz Polimerleri Özlü İpeksi Yumuşaklık ve Parlaklık Verici Saç Maskesi: Bu tarz maskeleri bir yerde kalacağım zaman yanıma alıyorum. İndirimde olunca kenarda dursun, diye aldım. Fiyatı: 2,45 TL
L'action Kirpik Bakım Maskarası: Tamamen merak! Fiyatı: 10 TL
Purederm Botanical Choice Temiz ve Parlak Oksijenli Köpüren Maske Yaban Mersinli: Bu maskeden daha önce memnun kalmıştım, indirimdeyken tekrar aldım. Fiyatı: 1,5 TL

Watsons;

Maybelline Jel Eyeliner 01 Intense Black: 06 numarasını kullanıyordum ama baya azalttım. Bu rengi denemek için aldım, elimdeki bitince açacağım. Fiyatı: 14,99 TL
Broadway Impress Takma Oje: Neredeyse bir yıldır aklımdaydı, sonunda benim oldu. Aslında bir çeşidini daha almak istiyorum, ama henüz bulamadım. Fiyatı: 19,99 TL
( ,99 TL politikasını çok saçma buluyorum.)

Rossmann;

Facelle Günlük Ped: Evdeki bitiyorken indirimde görünce yedekledim. Fiyatı: 2,95 TL
Elseve Yağlanma Karşıtı Arındırıcı Şampuan: Annem de benimle geze geze "indirim" denilen şeyin gerçek olduğuna inandı. Kendisi, indirim diye bir şey yok önce zam yapıp sonra eski fiyattan satıyorlar diyen biriydi, ki "Anne ben her hafta bu mağazalardayım, normal fiyatla indirimli fiyatı ayırt edebiliyorum" dediğim halde inanmazdı. Çok uzattım şampuana geri dönersek, annemin çok sık yağlanan saçları için alındı. Fiyatı: 4,49 TL
Isana Erkekler için Şampuan: Bu şampuanı da kardeşimle babam için aldık. Aklımızda onlara ayrı şampuan almak yoktu ama şaka gibi fiyatıyla, sepete atmak için annemle yarıştık. Fiyatı: 2,19 TL
Isana Normal ve Yağlı Saçlar için Kuru Şampuan: Biz bunu almak istemedik, yani diğer ürünleri kasadan geçirdik, tam poşetlerken yan kasadaki kız tam 4 (yazıyla dört) tane bu üründen alınca, anneme baktım ve o da git al ben bunları poşetliyeyim dedi. Sonuç olarak bir tane aldım ama meraklar içerisindeyim. Fiyatı: 3,45 TL
Alouette Kutu Mendil: Kutusuna bayıldım, hem bu markayı hiç denememiştim. Bahane oldu benim için de. Fiyatı: 3,49 TL
Fusswohl Ayak Bakım Balsamı: Şu an kullandığım Fusswohl ayak kreminden çok memnun olduğum için bu çeşidini de aldım. Fiyatı: 2,92 TL
Fusswohl Topuk Taşı: Anneme aldım. Fiyatı: 1,69 TL
Fusswohl Jel Ayak Yastığı: Bahar gelicek de, topuklu ve öpücük burun sandeletlerimi giyeceğim de, bu arkadaş da bana yardımcı olacak. Fiyatı: 2,65 TL

Boyner;

Lily of the Valley Oda Kokusu: En sevdiğim çiçeğin oda kokusunu görürüm de nasıl almadan durabilirim. Kışlıkların arasına koymayı planlıyorum ama elbette bunun için önce bi' kışlıkları kaldırmak gerekiyor! Fiyatı: 9,75 TL
Essie Oje Mint Candy Apple: Bendeniz Essie 'nin ülkemizde olmadığını sanıyorum, Boyner 'de gezerken görünce baya mutlu oldum! Mint Candy Apple rengi listemdeydi, denemeye onunla başlamak istedim. Bir ojeye verdiğim en yüksek meblağ olarak blogumda yer alsın bakalım. Fiyatı: 27,49 TL

Migros;

Makyaj Malzemesi Organizeri: Böyle bir şeyi ne kadar uzun zamandır istiyordum! Hiç aklımda yokken Migros 'ta karşıma çıktı. Değişik şekilleri de vardı, ben bunu tercih ettim. Ebay 'den almayı düşünüyordum ancak orada bu aldığımın üç - dört katı fiyata satılıyormuş! Her Migros 'ta var mı bilmiyorum ama bulursanız almanızı öneririm. Ben bir tane daha alacağım. Fiyatı: 10 TL

   Evet, benim bu indirimden aldıklarım bu kadardı. Sadece iki makyaj ürünü almakla kaldığım için kendimi kutluyorum! Aklımı kurcalayan bir iki mağaza daha var, onlara da gidip istediklerimi alsam fena olmayacak aslında.

   Sizler bu indirimden neler aldınız? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Vuuuhuuu ne kadaaar çok şey=) Çok güzeller bazı şeyleri ben de listeme ekledim. Yaa Isana kuru şampuan nasli nın da en sevdiğiymiş onu çok merak ediyorum. Güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Ben de çok merak ediyorum kuru şampuanı. Daha güzelleri senin olsun :))

    YanıtlaSil