İnceleme: Etude House Sweet Recipe Baby Choux Baz #01 Mint Choux

Bir önceki yazımda makyaj bazları hakkında bilgi vermiştim ve sizlere bir makyaj bazından bahsedeğimi söylemiştim. Gelelim neden bahsettiğime;

   Ve karşınızda Etude House Sweet Recipe Baby Choux Base #1Mint Choux
Kutusunun tatlılığına bakar mısınız?

Önden ve arkadan görüntüsü;







Nasıl durduğunu ve kırmızılıkları nasıl gizlediğini göstermek için yaptığım deneme;

Yardımcı oyuncumuz Etude House 'un Fresh Cherry Tint;
 Aslında bileğimi mıncırıp kızarmasını da bekledim (!) ama istediğim "flash tipi" kızarmayı gözlemleyemediğimden dolayı kozmetik ürünlerle sahte bir kızarıklığa sahip oldum.
İnatçı duruşu sebebiyle bir tint uygulamaya karar verdim.

Gelelim bu post için model olmayı kabul etmiş sol bileğimin başına gelenlere;
Tint uygulaması sonucunda kıpkırmızı duran bileğim

Gerçekten yeşil olan bir makyaj bazı!

Tüm o kırmızılık nereye kayboldu 0_0
Ve verdiği aydınlık görünüm <3

İçerik listesi;


Ve geldik artılarıyla eksileriyle kapsamlı bir değerlendirme yapmaya;

Olumlu (+):
-Spf 25/Pa++ içeriyor olması.
-Tüpte olması. (Kavanoz ambalajında bulunan da vardı ancak ben alırken bunu tercih ettim.)
-Aydınlık bir cilt sunması.
-Kızarıklıkları kapatması.
-Çabuk emilmesi.
-Hafif ve kremsi yapısı nedeniyle kolay uygulanması.
-Çok hafif bir kokusu var, ancak ambalajın içerisinden ürünün kokusunu alabiliyorsunuz, uygularken kokusu yok denecek kadar az.
-Kapağı açıldıktan sonra 18 ay kullanma süresi olması.
-Piyasadaki kızarıklık kapatıcı makyaj bazlarına kıyasla uygun fiyatı. (Ben aldığım dönem 20-25 TL arasındaydı.)
-3 farklı çeşidi var, içlerinden cildinize uygun olanı bulabilirsiniz.
-Tüpten çıktığı gibi yüzünüzde yeşil yeşil durmaması. Yoksa halimiz Wicked Witch gibi olurdu.
Yazar burada Once Upon A Time 'a olan sonsuz sevgisini dizginleyemiyor.

Olumsuz (-):
-Türkiye 'de satılmıyor, ki bu kocaman bir eksi. Ancak benim yaptığım gibi yurt dışından online alışveriş ile alabilirsiniz.
-Asyalı hatunlar için üretildiği için peynir beyazı olmadığımız sürece sadece bazla kızarıklıklarımı kapatıp çıkayım deme şansımız yok. Hayalet gibi görünürsünüz.
-Full nemlendirme özelliği olduğu söyleniyor ama belli belirsiz hissedebiliyorsunuz. Aslında bu hafif nemlendirme özelliği benim için artı ama kendi iddialarını yerine getiremedikleri için olumsuz bölümünde.


Kimlere öneririm?
Kızarıklıkları profesyonelce kapatırken geride aydınlık bir görünüm bırakacak bir baz arayanlar, yurt dışından online alışveriş yapmaktan çekinmeyenler, güneş koruma faktörü içeren kremleri ayrıca sürmeye üşenenler, beyaz tenliler ya da ten rengini boşver ben üzerine renkli ten ürünü (Bb krem, fondöten...) süreceğim diyenler; bu ürün tam sizlik!

   Peki ben bir daha alır mıyım? Renkli ten makyajı yapmaya başlamadığım sürece alıp kullanabileceğim bir ürün değil maalesef. E, cc krem kullansam onların da kızarıklık kapatıcı formülde olanları var. Fondöten kullanmaya başlamadığım sürece bir daha yolumun kesişmeyeceği bir ürün.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Ayy ne kdar cici yaa şu ürünler! Bayılıyorum! Ama sivilce, komedon yapar korkusuyla cilt ürünlerine karşı çok temkinliyim. Sanırım sende yapmadı?

    YanıtlaSil
  2. Evet çok şeker tasarımlar yapıyorlar! Cilt yapım aşırı sivilcelenme gösteren tipte değil ancak çok hassas. Şansıma bu üründe herhangi bir sorun yaşamadım. Aslında cilt bakım ürünlerine cildimizin vereceği tepkileri -maalesef- deneme yanılma ile görebiliyoruz. Eğer bazı ürünlere karşı cildin tepki veriyorsa bu ürünlerin içeriklerini karşılaştırmanı öneririm. İçeriklerinde ortak olan ve cilt için sıklıkla kullanımı zararlı madde, maddeleri içeren ürünleri almazsan bu sorunun üstesinden gelebilirsin. Açıkçası ben o şekilde seçiyorum cildime kullanacağım ürünlerimi.

    YanıtlaSil
  3. işte onu bi bulabilsem.. ama %90 güneş kremleriyle ilgili olduğunu yakaladım, yapmayanını bulcam bakalım. bazları da çok sık kullanmayın diyolar benimki çekmeceyi bekliyo o derece kullanıyorum:p

    YanıtlaSil
  4. Bazları çok sık kullanmamak gerekiyor, özellikle de silikon içerikli bazları, çünkü; cildimizin hava almasını engelliyorlar. Benimkiler de odamın dekorasyonuna katkıda bulunuyorlar :)

    YanıtlaSil