Bitenler ve Çöpe Gidenler - 7

   Selamlar, bugün 7. Bitenler yazımla karşınızdayım. Bu sefer bitirdiğim ürün sayısından çok memnunum. Hadi hep birlikte Şubat ayında neler bitirmişim bir bakalım;



Nivea Pearl & Beauty İnci Işıltılı Duş Jeli: Lise zamanları denediğim ve aşkla 5 yıldır kullandığım tek duş jeli. Öyle ki artık bu ürüne rastlayan liseden yakın arkadaşlarım aaa bu bizim BwT 'nin duş jeli değil mi, derler. Bir ara gittiğim hiçbir markette bulamayınca nasıl stokladıysam artık bir iki yıldır bu ürünü almama gerek kalmadı, neyse ki bu sonuncusuydu. Ama elimde başka markaların duş jelleri (litrelerce) biriktiği için yollarımızı ayırmaya karar verdim. Bu bir elveda değil, sadece biraz ara. ( Kokusuna bi'bakın derim, bayılıyorumm! ki zaten kocaman KOKLAYIN! yazmışlar ayol!)

Scwarzkopf Gliss Total Repair Onarıcı Saç Kremi:  Gliss 'in çeşit çeşit şampuanlarını kullandığım zaman şampuan+krem kampanyasıyla evimize gelen kuru ve yıpranmış saçlar için olan saç kremini ben beğenmedim. Zaten saç kremi beğenmiyorum ben, ama annem boyalı ve ince saçları duştan sonra çok zorluk çıkarmasın diye kullandı ve bitirdi. Çok memnun kalmamış olacak ki yenisini istemedi.

Avon Advance Techniques Daily Shine Serum: Bir çok bloggerın beğenerek kullandığı bir ürünken benim için "ehh" aşamasında kaldı. Meyveli sakız kokusu ise aşırı yoğun geldi. Kötü diyemiyorum çünkü bir zararını görmedim, ama yararını da göremedim. Belki aynı markanın argan yağlı serumunu deneyebilirim. Herkesin beğendiği bir ürünü beğenemediğim için vicdanım rahatsız oldu ya.

John Frieda Frizz-Ease Yoğun Nemlendirici Besleyici Bakım Maskesi: Büyük umutlarla kullanmaya başladığım ama mucizeler yaşayamadığım losyon kıvamındaki 150 ml lik saç maskesi. Bir kere uzun saçlarınız varsa ürün çok çabuk bitiyor maalesef, bir de yaptığım onca bakımdan sonra saçlarım artık eskisi kadar kuru olmadığı için yağlanma süresini kısaltıyor. Saçların kabarmasını ise bir yere kadar önlüyor.  Ama boyalı, nispeten daha kısa ve kuru saçlılara kesinlikle tavsiye ederim. Ben başka maskelere yelken açacağımdan bir daha almam sanırım.



Cettua Silky and Clear Burun Bandı: Yorumlarım için tık tık. İçerisinde siyah noktalar için 6 adet burun bandı çıkıyor. İndirimlerde bir iki paket kenara atmaya devam edebilirim.

Dove Beauty Cream Bar Sabun: Eskiden her duşta yüzümü bu güzel kokulu sabunla yıkardım ama sonra karma cildimi kurutmaya, yanaklarımdaki hassasiyeti arttırmaya başladığından beri öylece duruyor evde. Belki açılmamış bir kutu daha olabilir evde ama bunu çöpe gönderiyorum. 

Skin Food Black Raspberry Göz Kremi: Bu göz kremine bayılıyorum!İyi ki f2plus1 'dan alışveriş yapmışım! Elimde bir kaç tester daha kaldı ama ebay 'den  tam boyunu aldım, gelince uzun uzun yazmak istiyorum.

Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting Göz Kremi: İlk göz kremim. 20 yaşındaki bir insan için gereksiz ağırlıkta bir krem. Bir süre kullandıktan sonra anneme verdim o da emilimini yavaş buldu. Sıkılaştırma, germe etkisi yok. Ama nemlendirme sağlıyor. Eğer içeriği temizse ve yaşınız +30 sa deneyebilirsiniz.



Alterra Deo Roll-On Melisa & Adaçayı: Tek kelimeyle berbat bir ürün! Ter kokusundan da ekşi ve kötü kokuyor. Homojen değil, çökelek gibi bir şey oluyor. Tek artısı içinde alüminyum olmaması. Kesinlikle önermem, daha fazla da katlanamam çöpe gönderirim.

Pereja Daphne Yaseminli Vücut Spreyi: Bir memnun olmadığım ürün daha. Alkol kokusu çok baskın. Sprey mekanizması bozulana kadar oda spreyi olarak kullandık. Bir daha almam.

Avon Naturals Zambak ve Gardenyalı Vücut Spreyi: Bir dargın bir barışık haldeyiz kendisiyle Eylül 'den beri. Kâh alkol kokusu fazla geliyor, kâh güzel çiçek kokusu. Avonk10 kataloğundan almıştım. Yedeği var.

Rexona Teens Beauty Pudralı Deodorant: İlk çıktığı zamanlar küçük boyu ve renkli ambalajlarıyla hepimizin kalbini çalmıştı Rexona 'nın Teens serisi. Kokusuna bakmadan aldığım için yıllarca evde süründü, sonunda mekanizması bozuldu ve ben bu şeker kokulu, alüminyum içeren (bakınız kapağına not düştüğüm A harfi) şeyden kurtulmuş oldum.

She... is Fun Deodorant: Bu deodorant bana 7 yıl önce doğum günümde hediye edildi. Hediyenin iyisi kötüsü olmaz diyerek tuttum ve kendisi deodorantlarım arasındaki en eski ürün olma ödülünü aldı. Tek söylemek istediğim, koku zevk işidir ve lütfen kimseye ben seviyorum bu kokuyu diye parfüm almayın. Biblo alın, kalem alın, ne bileyim fular falan alın ama lütfen deodorant - parfüm almayın. She 'nin şekerşekerşeker deodorantıyla 8. yılımıza girmeden kendisini yere göğe sıkarak bitirdim (nihayet)!

Eyüp Sabri Tuncer Cutie Pie Perfume Jewels: Potion of Love 'dan farkı içinde turunçgil kokusu olmaması. Ağırlık olarak sıcak bir vanilya kokusu ve şeker kokusu var. Ama testerın içinden çıkan sıvı turuncu renkliydi :/ Parfümün kendisi de böyle mi, bilemiyorum. Tam boyunu almam.

Avon Parfüm Testerları Far Away Bella - Outspoken - Eternal Magic: Sürüp sürüştürüp bitirdim, içlerinde çok beğendiğim bir koku olmadığı için hiçbirinin tam boyu alınmayacak.


She Lippy Lollipop Ruj L24 Girl in Love: She makyaj ürünleri çıkarmaya başladığı zaman çok uygun bir fiyata almıştım, ilk rujlarımdan diyebilirim. Miss gibi kavun kokuyordu ve o güzel rengine muadil başka bir ruj bulamadım. İçerisinde çok az kaldığı için bitirmemek için kullanmıyordum. Ama o kadar uzun süredir benimle ki, artık çöpe gitmesi sağlığım açısından en iyisi olacak.

Max Factor False Lash Effect Maskara: Günlük makyajımda maskarayı sadece tek kat uyguluyorum. Bu yüzden de daha iddialı maskaraları kullanmayı tercih ediyorum. Bu maskara kirpiklerinizi yapıştırmadan uzatıyor. Aşırı bir kokusu yok, kullandığım ilk aylarda göz altlarıma dökülme yapmadı. Ama 5. ve 6. ayında maalesef topaklanmalar ve göz altına dökülmelerle sık sık karşılaştım. 6. ayı da dolduğu için çöpe gidiyor. %50 indirimlerde kesinlikle denenmeli. Bir daha alabilirim.

Nivea Pure & Natural Milk & Honey Dudak Kremi: Bal kokusuyla beni mest eden dudak kremi. Yapısı değişmeseydi bitirmeden çöpe atmazdım. Nemlendirmesi ahım şahım değildi, bir daha almam tekrar kokusuna kanmazsam.

Make Up Fore Ever Hd Allık #8: Pompalı, plastik bir ambalaj içerisinde olan likit - krem yapılı allığı severek kullandım. Mat bitişi ve rengine vuruldum diyebilirim aslında. Tüm gün yüzünüzde kalıyor, öyle de kalıcı. Bana göre iki olumsuz yönü var. Biri uygulama zorluğu, yüzüm renklensin, hop sürüp çıkayım diyemezsiniz. Değişik fırçalarla uygulayanları da duydum ama ben parmağımla uygulamayı tercih ediyordum. Hemen dağıtmak gerekiyor, o yüzden makyajımı yapmak için uzun sürem olduğu zamanlarda zevkle kullandım. İkinci olumsuz yönü ise içinde ürün kaldığı halde alamıyor oluşum. Ambalajının getirdiği bir sonuç sanırım bu. Severek kullandım ama bir daha almam.

Eyüp Sabri Tuncer Nuit De Noir Perfume Jewels: Yukarıdaki fotoğrafa eklemeyi unutmuşum. Kokusunu sevmedim.



Mustela Islak Yüz Temizleme Mendili: "Bebek cildinin günlük temizliği için idealdir. Tek adımda kolay ve güvenli temizlik sağlar. Yüksek cilt ve göz toleransına sahiptir. Sabun, paraben ve alkol içermez." ibarelerinin yer aldığı bu ıslak mendili sevmememin tek nedeni kokusu. İçeriğinde parfüm olmasa, diğer bileşenlerin kokusu derim ama parfüm de var. Boğan bir koku olmadığı için denemek istiyorsanız bir şans verin derim. İkili pakette aldığım için yedeği var.

Selpak Kutu Mendil: Daha önceki bitenler yazılarımın birinde bu kutu mendillerin markasının önemli olmadığını, her daim odamda bulunduklarını söylemiştim. Öyle değilmiş efendim! Bu kağıt mendiller o kadar sert ki, ne yüzümü kurulayabildim, ne makyajımın fazlasını alabildim! Ben en iyisi Papia 'ya geri döneyim.

Lilibe Makyaj Temizleme Mendili: Ben makyaj temizleme mendillerini pek sevmiyor(d)um. Daha önce sevilen sayılan iki makyaj temizleme mendili hakkındaki düşüncelerim için tık tık. Lilibe 'yi de Rossmann 'da kasanın yanında görünce aldım. Her ne kadar cildimi temizlemediğini düşünsem de sular olmadığı zaman ya da okuldan yorgun döndüğüm zaman elim bu mendilleri arıyor, o yüzden sıkça bitiriyorum. Sanırım sevebileceğim bir temizleme mendili buldum. Du'bakalım.

Apaks Makyaj Pedi: Kullanın, kullandırınız!

Watsons Yaseminli Islak Mendil: Ve son olarak her ay bitirdiğim ıslak mendil.

   Şimdi gelsin yeni ürünler! Hepinize sevmediğiniz ürünlerin hemen bittiği, sevdiklerinizinse bıktırmadan uzun uzun sizinle kaldığı günler diliyorum! Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

5 yorum:

  1. John Frieda'nın o maskesini ben de kullandım ve ben de pek memnun kalmadım. Evet duştan çıkınca saçlar yumuşacık oluyor ama ertesi güne kalmıyor etkisi. Öyle bir ürün için de fiyatı biraz fazla geldi açıkçası.

    Bu arada takipçin oldum, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Kozmetik blogları için şablon çekilişim var beklerim ;)
    Amigurumi Aşkına Şablon Çekilişi

    YanıtlaSil