Alışveriş - 8

   Yasaklardan dolayı heyheylerimin tepemde olduğu cumartesi gününden hepinize merhaba, bugün sizlere bu hafta içinde yaptığım Oriflame alışverişim ve kozmetik dışı alışverişlerimden bahsedeceğim.

Oriflame;

Gece Kullanılan Tırnak Maskesi: Bu aralar tırnaklarımın tekrar kırılmaya başlamasıyla yardımcı ürünler arıyordum. Oriflame kataloğunda da görünce kaçırmadım. Bir iki gün içinde kullanmaya başlarım. Fiyatı: 9 TL / 7 ml
p.s. I Love You Sabun: Sabun kullanmıyorum ama çok hoşuma gitti, bir süre paketiyle kalsın da belki duş jeli yerine kullanabilirim. Fiyatı: 3,5 TL / 75 gr
Aimi Heavenly Blossom Parfümlü Vücut Spreyi: Uzun zamandır listemdeydi, yazın parfüm kullanmaktansa vücut spreyi kullanmayı tercih ediyorum. Fiyatı: 13 TL / 150 ml
Preppy Chic EdT: Evde daha kullanmaya başlayamadığım onca parfümüm yokmuş gibi onlara bir yenisini daha ekledim! Neyse ki bu çanta boy da kolayca biter (umarım). Fiyatı: 13 TL / 30 ml

Şimdi gelelim diğer alışverişlerime;
Diyebilirsiniz ki kozmetik ürünlerinin sonrasında bu fotoğraflar, yazılar niye? Güzellik dediğimiz sadece makyajla olmaz ki!

Stradivarius;
-Biri 2014 yılında sadece bir çanta alacağım mı demişti ? (Bknz. ...) -
   Stradivarius 'a gelen yeni koleksiyonlara göz gezdirmek için girdiğimde bu çantaya aşık oldum ama ne yapayım. Böyle çantam yoktu hiç (neredeyse hiç). İlk başta fiyatından dolayı almamayı düşünsem de Mango 'da el kadar çantanın bile bu güzeller güzeli çantadan daha pahalı olduğunu gördüm ve çok dayanamayıp aldım. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 70-80 TL arasındaydı. Lacivert ve beyaz uyumuna bayılan biri olarak bu çantayı bu bahar okula giderken en çok kullanacağım çanta ilan ediyorum!

-Fotoğrafın kötü göründüğünün farkındayım ama çantanın gözlerini görün istedim.-

Lc Waikiki ve Tally Weijl;
 
   Baharda kıyafet tercihimi hırkalardan yana kullandığım için hırkaların içine giymelik beyaz atlete ihtiyacım vardı ama sanki tüm markalar anlaşmış gibi göbeğime kadar açık atletler üretiyorlardı. Her seferinde deneme kabininden hüzünle ayrılıyordum. Lc Waikiki (iyi ki) çok da açık yakalı olmayan beyaz renkli atlet üretmiş. Fiyatı: 7,90 TL
   Tally Weijl (Nasıl okunuyor yahu?) markasının ürünlerini ne kadar çılgın bulsam ve giyemeyeceğimi düşünsem de mağazasını her gördüğümde bir tur atarım. Evet, kıyafetlerimde sadelikten yanayım ama kullandığım aksesuarlarla görünüşüme renk ve değişiklik katmayı severim. Bu iki fulara ise bayıldım! Üstteki Renkli hap baskılı fuları, snoodlar gibi boynunuza iki kat geçirebiliyorsunuz. O kadar hafif bir malzemeden yapılmış ki, neredeyse hissetmiyorsunuz ama tüm görüntünüzü değiştiriyor. Alttaki siyah beyaz çizgi roman baskılı tavşanlı fular ise kare bir eşarp gibi, şu an için ilkinin hazır kullanma kolaylığının yanında bir süre dolapta bekleyecek gibi dursa da özellikle deri ceketlerle sonbaharda kullanmak için kusursuz gibi duruyor. Fiyatları biraz yüksek, tanesi 26 TL. Ama kesinlikle gidin bir bakın derim.

İnkılap Kitabevi;

Uzun zamandır kitap almıyor; okuldan, dizi izlemekten ve blog okumak/yazmaktan kalan zamanlarda e-kitap okuyordum. İnkılap Kitabevi 'ni gezerken beğendiğim kitaplardan biri Kılçıksız Bilim 'di, içimdeki kitap kurdunun dışarı çıkmasını engellemek adına bu kitabı alarak kaçtım. Olabildiğince yavaş okumaya gayret edeceğim ama bitince kesinlikle içerisinden bölüm bölüm fotoğraflarla bir yazı yazmak istiyorum. Fiyatı: 20 TL

Diğerleri:
Alüminyum Kredi Kartlık: Bir süredir dikkatimi çekiyordu. Mağaza üyelik kartlarımı koymak için ideal.
Ayaklı Makyaj Aynası: Uzun zamandır ihtiyacım olan bir şeydi. Eskisinin ayağı kırıldığı için kullanmak zor hale gelmişti. Annem Sosyete Pazarı 'nda çok ucuza bulunca almış. Fiyatı: 1 TL ( Haftaya üç - beş tane daha alıp stoklamasını istedim! Bu ne ucuzluk yahu)
H&M Manikür Seti: Kısa bir süredir tırnak fırçası almak aklımdaydı, metrobüste harcadığım zamanda telefonumdaki H&M uygulaması sayesinde bu ürünü gördüm ve ilk boş zamanımda gittiğim alışveriş merkezinden aldım. Setin içerisindeki diğer ürünlerin kalitesine bakmadım ama bu fırça çok hoşuma gitti.

   Özgürce yaşayacağımız bir hayat dileğiyle... Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder