Alışveriş - 7

   Bugün sizlere hem Güzellik ve Bakım Fuarı 2014 'ten neler aldığımdan hem de hafta içi yaptığım diğer ufak alışverişlerden bahsedeceğim.
Fuardan döndüğümde elim kolum tam olarak böyle doluydu.

Ayrıntılı olarak neler aldığıma bakalım;

Match Kozmetik;
Işıklı aynaların siyah olanını aldım, 5 TL

Pompalı boş şişeleri ise kullanışlı olduğu için aldım, artık ya oje çıkarıcı ya da Bioderma misel suyunu koyarım. Bir tane daha alsaydım iyi olurdu. Fiyatı: 3,50 TL

Ben şu an Etude House 'un Natural Jelly Cleansing Puff 'unu kullanıyorum. Ama standda konjac süngerlerini görünce dayanamadım. Kalp şeklinde olanlarda da aklım kaldı ama denemek için yuvarlak olanları aldım. Beyaz olanı anneme, yeşil olanı ise kendime. Tanesi 10 TL

Tanaçan Kozmetik;


Gholish Glow uzun süredir listemde olan bir üründü, ilk başta bulamadım ama Selim Bey 'in yardımlarıyla benim olmuş oldu. Fiyatı: 13,50 TL
Drastic ise elbette bordo rengi ile gönlümü çalmış oldu. Fiyatı: 13,50 TL
Optical Illusion eski serilerden (Prismatic serisi) simli ve pullu bir oje, tam benlik! Fiyatı: 8 TL
Material Girl de eski serilerden (Eye Candy) mükemmel bir renk, çıkarmak için biraz tırnaklarımı hırpalamam gerekecek gibi duruyor ama bayıldım! Fiyatı: 8 TL

Özgürce Pazarlama;
M59 ve M73 numaralı konadları aldım, tanesi 10 tl
Damga seti, 15 TL
Konad küçük boy Oje, 10 tl

La Naturel;
Hiçbir kokusu olmayan, alüminyum içermeyen bu roll-on başlıklı deodorantı görünce üzerine atladığım doğrudur. Fısfıslı olanlardan almadığıma ise yanıyorum. Fiyatı 10 TL, mendiller alışverişimin yanında verildi.

Missha ve Skin Food;
 Dünkü yazımda Missha 'dan bolca tester verildiğini söylemiştim, ben de aşka gelip etrafı incelerken daha önce Kore alışverişlerim sırasında gördüğüm Missha Bubble Maker ı almaya karar verdim. Eğer beğenirsem hakkında ayrıntılı bir yazı yazarım ama görevini şu şekilde anlatabilirim; bu süngerli lifi ıslatıp üzerine biraz yüz temizleyicinizden ekliyorsunuz, biraz ovuyorsunuz ve kocaman köpükleriniz oluyor. Malum bu aralar yüz temizleme köpüğü krizi yaşadığım için bu ürünü almakta tereddüt etmedim. Fiyatı; 7,5 TL
Skin Food Black Raspberry Göz Kremini aldığımı son bitenler yazımda söylemiştim. Nihayet elime sorunsuz bir şekilde geçti. Şunun reçel kavanozlarını andıran şeker ambalajına bakar mısınız? Düzenli kullanmadığım halde sevdiğim tek göz kremi oldu, bir süre düzenli kullandıktan sonra hakkında bir yazı yazacağım. Göz kreminin gelişi ile ilgili ayrı bir yazı yazmayacağım için kargo paketini, Ebay kullanıcısının adını ve ürünün linkini bu yazıda vereyim. Fiyatı: 15,74 $



http://www.ebay.com/usr/bringbringshop
http://www.ebay.com/itm/221032114328?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

   Hafta içi okuldan nefes alacak zamanım kalmadığı için pek alışveriş yapamadım, bunlarla idare ettim.

Avon ve Watsons;
Avon 'dan daha önce hiç oje denemedim ama bu seri dikkatimi çekti. Aslında red velvet rengini alacaktım ama evdeki bordo oje popülasyonum arttığı ve severek kullandığım kırmızı ojemin kıvamı bozulduğu için tercihimi Roses are Red 'den yana kullandım. Beğenirsem serinin başka renklerini de edinirim. Fiyatı: 10 TL True Red dudak kalemini ise Nars Red Lizard 'la kullanabileyim diye aldım. Nars 'ın sattığı ruja uygun dudak kalemi üretmemesi her ne kadar mantıksız gelse de, deneye deneye uygun dudak kalemini bulacağım sanırım. Fiyatı: 9,30 TL
Avon alışverişimin yanına iki de tester eklenmiş, gördüğünüz gibi bu ay Avon 'dan gelenler kırmızı.
Saç maskelerini her duşta kullandığım için çabucak bitiyorlar. Pantene Aqua Light 'ın fiyatını Watsons 'da 2,9 TL 'ye görünce aldım. Bir tane daha alabilirim.

   Bir buçuk yıldır oje almadığım için bu hafta ojelere saldırmışım. Bundan sonraki alışverişlerimde daha sakin olurum umarım yoksa yeni bir yasak beni bekliyor.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.


-Havalar kapalı olduğu için fotoğraflar istediğim gibi çıkmadı, kusura bakmayın.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder