Alışveriş - 5

   Merhaba, Sevgililer Günü 'ne özel indirimleri elbette kaçırmadım ve bunların dışında bir iki şey daha aldım. Okulların açılmasıyla birlikte kırtasiye ürünlerine de yöneldim. Lafı fazla uzatmadan aldıklarıma yakından bakalım.

 Gratis, Aktar, Parfümevi;

Max Factor Colour Elixir Kalem Ruj Subtle Coral 20: Nars Velvet Gloss kalem rujlardan Happy Days 'i bitirmemek için renk olarak ona yakın bir ürün arıyordum, karşıma Max Factor çıktı. %40 indirimle Fiyatı: 23, 35 TL
Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski: Bloglarda gördüğüm bir üründü. Denemek için aldım. %40 indirimle fiyatı: 1,75 TL
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu: Göz makyajımda hatalar yaptığım zamanlarda elimin altında olsun istedim. %40 indirimle fiyatı: 1,50 TL
Defne&Doğa Menekşe Yağı: Geçen yıl yaptığım tırnak bakımlarında sık sık menekşe yağı kullanmıştım, bitince yenisini almayı unutmuşum. Bu markayı daha önce duymamıştım, bakalım. Fiyatını bilmiyorum.
Giovanni Nutrafix Saç Yapılandırıcı Saç Yapılandırıcı: Saçlarımı 6-7 parmak kestirdiğimden beri kırık ya da hasarlı tek bir saç telim bile kalmamıştı ama merakımdan aldım. Hemen kullanmayı düşünmüyorum. %30 indirimle fiyatı: 9,90 TL
Parfümevi Down Under Parfüm Testerı: Arkadaşımın parfümevinden yaptığı alışverişle birlikte verilen bayan parfümü testerı. Kokusunu sevdim gibi, belki ileride yapacağım alışverişlerden birinde alabilirim.

 Watsons ve Rossmann;

Neutrogena Visibly Clear Hızlı Etkili Sivilce Jeli: Sivilcelerim için kullandığım Sivex losyon bitmek üzereyken bazı bloglarda gördüğüm bu ürünü kullanmak istedim. %30 indirimle Fiyatı: 9,75 TL
Pure Beauty Nar Özlü Antioksidan Göz Maskesi 1 Çift: Işığa bağlı göz altı çizgilerim olduğu için aldım. %25 indirimle fiyatı: 4,50 TL
Rival de Loop Hyrdo Göz Çevresi Onarıcı Ped 6 Çift: Hakkında bir kaç öneri okuyunca aldım, deneyimleyince hakkında bir yazı yazabilirim.  %40 indirimle fiyatı: 10,15 TL
Rival de Loop Anti Age Göz Serumu: Annem de benim gibi renkli gözlü olduğu için ışık kaynaklı göz altı çizgileri onda da var. Bu aralar göz ürünlerine takmışım kafayı :) %40 indirimle Fiyatı: 11,95 TL

Süvari ve Bim;
Johnson's Baby Gentle Cleansing Islak Mendil 3'lü paket: Son alışveriş yazımda aldığımı söylediğim ıslak mendilden okuldaki dolabıma vs koymak için de almak istiyordum. Üçlü bulunca iyi oldu. Fiyatı: 5-6 TL
Perge Saç Sosisi: StilaBabe09 ' un youtube kanalında dalgalı saç yapımı için kullanıldığını gördüğümden beri "Ah nerelerde bulsam da alsam" düşünüyordum ve Süvari Kozmetik 'te bulunca hemen aldım. Siz de ısı kullanmadan Taylor Swift dalgalarına sahip olmak istiyorsanız videoya bir göz atın derim:
Apaks Pamuk Topu x2: Ojelerimi çıkarmak için Benri 'nin pamuk toplarını kullanıyordum, Apaks 'ın disk pamuklarını sevdiğim için buna da bir şans vermek istedim. Adet fiyatı: 1 TL

Sosyete Pazarı ve Avon

Bordo Kot Yelek: Yelek giymeyi pek sevmiyorum ama "Bordo"yu seviyorum. Çok komik bir rakama satıldığını görünce de aldım. Fiyatı: 5 TL
Avon Ultra Colour Absolute Ruj Red Velvet: Avon alışverişimin yanında tester olarak verildi.
Avon Oje Kurutucu Sprey: Kalyon 'un oje kurutucu spreyi bitmek üzereyken başka bir ürün arayışındaydım, bunu buldum. Umarım iyidir. Fiyatı: 9,70 TL
Avon Ruj Fırçası: Sephora 'dan ruj fırçası alalı daha bir ay olmuşken yenisine ne gerek vardı, diyebilirsiniz ama karşılaştırmak için aldım. :) Fiyatı: 5,90 TL

Kırtasiye

Tekli dosyalar (tanesi 0,75 TL) kardeşimin performans ödevleri için, fermuarlı pembe öğrenci dosyası (9 TL) ve küçük dosyalık (0,75 TL) kendim için. Yapışkan notlar ise kırtasiyenin bana hediyesi. :)

 Çoğunlukla kişisel bakım ürünleri ve yardımcı araç gereç aldım, makyaj ürünlerini özel günlerde yapılan %40 - %50 indirimlerde almayı tercih ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder