2013 'ün Son Alışverişi

   Merhaba, yeni yılın ilk gününde ne hakkında yazsam diye düşünürken artık geride bıraktığımız yılda yaptığım  alışverişimden bahsetmeye karar verdim. Tek bir günde değil ama bir haftadan kısa bir süre içerisinde yaptığım küçük küçük alışverişleri içeren bir postla karşınızdayım.

(Havanın kapalı olduğu günlerde fotoğraflar maalesef çok kötü çıkıyor :/ )

1. Rituel de Beautê Diş Temizlemeye Yardımcı Pratik Mendil: Bir kutusu 8 adet temizleyici mendil içeriyor. Ben Bim'den iki kutu aldım. Başka bir markanın aynı amaçlı ürününü kullanıyorum ve memnunum, umarım bunu de beğenirim. Fiyatı: 2,95 TL
2. Benri Yaseminli Kağıt Sabun: Gratis indiriminde bir paket aldım. Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi severek kullanıyorum. Fiyatı: 1,25 TL
3. Pierre F Nazik Soyulabilen Maske:  Bloglarda övülen bir maskeydi. Yüz maskelerine de zaafım var  ama hassas bir cildim olduğu için Gratis'ten küçük boyunu aldım. Denedikten sonra yorumlarımı yazacağım.
4. Cettua 1 Dakikada Spa Etkisi Sağlayan Temizleyici Maske: Uzun zamandır aklımdaydı, Gratis indirimiyle birlikte alayım da evde bulunsun dedim. Bunu da kullandıktan sonra yorumlarım.
5. Isana Hair Sıvı Jöle: Kolay kullanımlı bu jöleyi denemek için bir arkadaşım almıştı ve severek kullandığını söylüyordu. Ben de kardeşimin denemesi için aldım. Jöleler hakkında pek bilgim yok ama kardeşim beğenirse, arkadaşımla da konuşup bir yazı hazırlayabilirim. Fiyatı: Rossmann indirimiyle 2,95 TL
6. Isana Men Traş Jeli: Hassas ciltler için olan bu traş jelini babam bayılarak kullanıyor. Ben de Rossmann 'da indirimde görmüşken alayım dedim. Fiyatı: 3,95 TL
7. Selpak kutu mendil: Kutunun şirinliğine bakar mısınız? Şu an kullandığım Lilibe kağıt mendil bitmek üzereyken Migros 'da bu şeker şeye rastladım ve aldım. Fiyatı: 2,95 TL
8. Rituel de Beautê Çok Amaçlı Isıtıcı Bant: Özel günlerimi daha katlanılır hale getiren tek şey sıcak. Bu bantlar da ısınmama yardım ediyorlar. Acil ihtiyaç listemde her daim bulunuyorlar. Bim 'den aldım. Fiyatı: 2,45 TL
9. The Balm Put A Lid on It: Aslında Avon 'un far bazına sahibim ama onu pek beğenmediğim ve The Balm 'ın far bazı çok övüldüğü için bir şans vermeye karar verdim. Fiyatı: 16 ya da 16,5 TL
10. Benri Kulak Temizleme Çubuğu: Makyaj düzeltme çubuğu yerine yanlışlıkla aldım. Ama her zaman kullandığımız bir ürün olduğu için bu seferlik de Benri 'yi denemiş oluruz. Fiyatı: Gratis indirimiyle 1 TL / 200 adet
11. ve 12. Bepanthol Pişik Kremi ve Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Yine bloglarda çok karşılaştığım ama denemeye hiç fırsat bulamadığım bu kremleri eczaneden aldım. Kullanım talimatlarını ve önerilerini iyice okuyup kullanmaya başlayacağım.
13. Watsons Mini Isıtıcı Ped: Watsons 'ın yaptığı indirimlerden alacak bir şey bulamadığım için Aralık kataloğunda gördüğüm, 8. ürünle aynı işe yarayan ısıtıcıları denemek için aldım. İçerisinde 5 adet var. Fiyatı: 5,95 TL
   Evet, yılın son alışverişi de bu şekildeydi. Herkese mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl dilerim! Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder