Güzellik Hediyeleri : Yeni Yıl



   Bana göre uzun süren bir aranın ardından yeniden merhaba! Aralık ayı sınavlar, kar ve soğuğun yanı sıra bol bol elektrik kesintisi getiren bir ay oldu. Ders çalışırken elektrikler kesildi, soğuktan donarken elektrikler kesildi, hatta bu yazıyı girmeye çalışırken bile elektrikler kesildi. Sinirden çıldırmama çok az kaldı. Evet, bu kadar serzenişten sonra asıl yazıyı yazma sebebime gelebilirim.

   Yeni yıl yaklaşırken arkadaşlar arasında her yıl olduğu gibi birbirimize hediyeler almaya başladık. Benim süper düşünceli arkadaşım M bana ne alacağını düşünmüş düşünmüş, sonunda Clinique 'ten mükemmel bir alışveriş yapmaya karar vermiş. Aslında olaylar tam bu şekilde gerçekleşmemiş olabilir. :)


   Aşağıda göreceğiniz ürünlerin hepsini Cuma günü sepetime eklemiş kredi kartımın nedense sorun vermesi üzerine, "Üff sonra bankayı ararım." diyip uyumuştum ve ben Pazartesi sınavdan çıkıp bankayı arayamadan M elinde bu güzel kutuyla karşıma dikilmişti. Hediyem hem gönlüme göre oldu, hem de sürpriz.
   Bakalım kutuda neler varmış:


Dolu dolu bir kutu gördüğünüz gibi, nasıl mutlu oldum siz tahmin edin. :)

Hediyelerime biraz daha yakından bakalım;

   Party Favours Set, çıktığı andan itibaren aklımdaydı, sahip olmasaydım aklım kalırdı. Yılbaşı partisinden çok yaz partileri için hazırlanmış bir set gibi kendisi. Bol bol pembe renk içeriyor. Özellikle far paleti çok kaliteli duruyor, denemek için sabırsızlanıyorum!

Set İçeriği:
  • Sınırlı Üretim 4'lü far- orijinal boy
  • High Impact Mascara Siyah 7 ml- orijinal boy
  • Sınırlı Üretim Quickliner for Eyes Intense 0,14 g Black Honey
  • Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm Roundest Raspberry 3 g- orijinal boy
  • A Different Nail Enamel Oje 5 ml Cosmo Chic
  • All About Eyes 15 ml-orijinal boy
  • Pembe- Mor Kozmetik Çantası

Bir türlü düzgünce fotoğraflayamadığım Black Honey Beauty, sonbahar ve kış mevsimlerine uyan bordo renkte oje, ruj ve parlatıcı içeriyor. Buna ek olarak üstteki sette de bulunan maskara var ki kendisi en çok denemek istediğim Clinique ürünüydü. Kullanmakta olduğum maskaranın zamanı dolar dolmaz, denemeye başlayacağım.

Set İçeriği:
  • Almost Lipstick Ruj Black Honey 1.9 g
  • Superbalm Dudak Parlatıcısı Black Honey, 7 ml
  • Clinique Oje Black Honey, 5 ml
  • High Impact Maskara Siyah, 3.5 ml
   
   Clinique.com.tr 'den 150 TL ve üzeri alışverişlerde bu set hediye olarak geliyor. Cilt bakım ürünlerinin hangi cilt tipine uygun olduğunu araştırır araştırmaz düzenli kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Set İçeriği:
  • Moisture Surge Intense Yoğun Nemlendirici 7ml 
  • Likit yüz temizleme Jeli 30 ml
  • All About Eyes Göz Çevresi Bakım Serumu 5 ml
  • High Impact Maskara Siyah, 3.5 ml
  • Kozmetik Çantası
Ve bunlar da numune ürünler
100 TL ve üzeri alışverişlerde "acnefree" kodunu yazarak anti-blemish serisinden nemlendirici 7ml, temizleyici losyon (tonik) 15 ml ve 15 g kalıp sabundan oluşan sete ücretsiz sahip olabilirsiniz
ve ayrıca
  Clinique.com.tr 'dan yapacağınız her alışverişinizde iki adet ürün numunesi veriliyor, seçenekler arasından istediğiniz iki tanesini seçebilirsiniz. Benimkiler Skin Supplies for Men jel nemlendici 15 ml, diğeri ise Even Better Fondöten 7 ml

Nemlendiriciyi babama ya da kardeşime vermeyi düşünüyorum ama erkeklerin bakımla ilgili bu ön yargılarını yıkmak çok zor oluyor, parfüm kullanmayı bile reddeden erkek tanıyorum! Fondöten ise benim ilk fondötenim olacak. Ne zaman kullanırım bilemiyorum.

   Toplamda 21 adet cici benim oldu, buradan tekrar canım arkadaşım M 'e çok çok teşekkür ediyorum. Bu yazımı sevgili kuzimin de sık sık dediği gibi "Ama arkadaşlar iyidir." diyerek sonlandırıyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder