Amadea Alışverişim

   Oje sürmeyi çok seviyorum, renk renk ve desen desen! Gün aşırı oje değiştirdiğim zamanlarda tırnaklarım o kadar asetona maruz kalmıştı ki soyulmalara doyamamıştı. Tırnaklarıma bakmaya çekiniyordum, olabilecek en kısa şekilde kesiyordum. Hatta oje sürmeden aylarca gezdim! Sonrasında tırnaklarımı nasıl kurtardığım için tık tık.

   Elimdeki asetonu bitirince asetonsuz bir oje çıkarıcı almaya karar vermiştim. Ve sonunda Amadea 'nın oje çıkarıcılarını denemeye karar verdim.


   Uygun fiyatlı ve çeşitli oje çıkarıcılar içerisinde Oversa Pamuk yağı özlü asetonsuz oje çıkarıcıyı seçtim ve ilk alışverişimi tamamladım. Yani ben öyle sanıyordum. Paket geldiği zaman beni çok şaşırtan bir durumla karşılaştım!


   Ben sadece oje çıkarıcı aldığımı sanıyordum ama gelirken yanında gelen bu güzellikleri de getirmiş!
Duş jeli, vücut losyonu ve el kremi... Gördüğünüz gibi bir sürü numune ürün!
   Fruttini markası hep dikkatimi çekiyordu ama meyve kokulu ürünlere tahammülüm olmadığı için bir türlü deneyememiştim. (Muz kokusu hariç bütün meyve kokulu bakım/temizlik ürünleri midemi bulandırıyor. Kiraz/vişne kokusu ise benim için katlanılabilirlik sınırında, o yüzden diğer güzelim ürünler arkadaşlarıma gidecek.)
   Aldo Vandini ise ilk defa duyduğum ama çeşitlerine bayılacağım ürünlere sahipmiş. Mesela 'Sensitiv' olan SLS içermiyor, 'Macadamia''lı olan ise harika kokuyor!

   Evet, oje çıkarıcı diyordum. Kendimi numunelerden ayırıp, oje çıkarıcıyı Clinique Black Honey ojemi çıkarmak için kullandım. Koyu bordo ojemi asetondan daha iyi çıkardı, sonrasında tırnaklarımı kurutmadı. İlk izlenimim gayet iyi yani.

   Ne kadar ödediğime gelirsek;
Oje çıkarıcının fiyatı 10,99 TL / 200 ml. Ek olarak sabit bir kargo ücreti ödedim 5-6 TL kadar.

   Sonuç olarak iyi ki yapmışım dediğim alışverişlerden biri oldu benim için, eğer daha önce hiç alışveriş yapmadıysanız şu an Aldo Vandini 'nin ürünlerinde %50 indirimi de kaçırmadan Amadea 'ya bir şans verebilirsiniz. Çok fazla ürün çeşitliliği yok ama sadece oje çıkarıcı ve yanında gelecek güzellikler için denenebilir, ne dersiniz?
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın! Renkli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder