Alışveriş - 3

   Bir süredir çok hasta olduğum için bir şeyler yazamasam da, baktım ki iyileşeceğim yok, bari bir şeyler yazmaya çalışayım dedim. Arkadaşımın doğum günü için alışveriş yapmaya çıktım, elbette kendime de bir şeyler almadan duramadım. Onun hediyeleri sürpriz olacağı için sadece kendime aldıklarımı göstereceğim.

Evet, hastayım ama alışveriş yapmaktan da geri kalmıyorum gördüğünüz gibi. :)

Watsons 'a göz gezdirirken ECOCERT sertifikasına sahip argan yağlı el kremini gördüm ve evdeki el kremi koleksiyonuma bir yenisini daha eklemiş oldum. Elimdekiler bitene kadar açmayı düşünmüyorum, artık kaç yıl sonra kullanabilirim, bilmem. 
Naturals El Kremi: 4,99 TL

Euromoda 'dan yeşil, pembe ve beyaz renklerdeki küçük küpeleri alıp çıkarken nazar boncuklu cam görünümlü şeffaf yüzüğü gördüm ve çok hoşuma gittiği için aldım.
 3'lü küpe: 3,5 TL
Yüzük: 6 TL 
(Euromoda / Prenses Bujiteri mağazalarındaki %50 kampanyası hâlâ devam ediyor!)

Madame Coco ve English Home 'un ürünlerine bayılıyorum! Evlenme arifesine girmesine yaklaşık "yarım yüzyıl" kalmış olan ben; gittikçe biblo, hediye, koku alıp çıkıyorum bu mağazalardan. Hiçbir şey almasam bile gözüm gönlüm açılıyor. Özellikle çeyiz hazırlığında olanlar, Madame Coco 'da %50+%20 indirimi kaçırmayın!
Porselen melek biblo: 8 TL

Geçenlerde Sephora 'dan gelen bir mailde Black Kart sahiplerine enn sevdiğim duş jelinin hediye edildiğini gördüğümde hem hediyeme kavuşmak hem de yakın zamanda bitirdiğim favori maskelerimden biri olan gözenek temizleyici maskemi almak için Sephora mağazasına uğradım. Başka bir şey almadan ayrılabilmek için neredeyse başka ürünlere bakmadan çıktım. :)
2 'li Maske: 6,99 TL

Küçüklüğüm boyunca evde annem süslü ve tatlı papiler giydirirdi ayağıma. Penti 'de görünce biraz da arkadaşımın gazına geldim ve çocukluğuma dönüş yaparak tavşanlı papilere sahip oldum. Babet şeklinde olanlardan, bilek üstüne çıkanlara kadar bir sürü çeşit bulmak mümkün. Fiyatları da çok uygun. Yakınlarınızda Penti varsa uğramanızı tavsiye ederim! Fiyatı: 19,90 TL

   Alışveriş her zaman "ihtiyaç" üzerine alınanlar değildir, değil mi? Mutlu olmak için güzellikleri kaçırmamalıyız ve güzellikler hiç beklemediğimiz yerlerden çıkabilir! Yeter ki bakmayı bilelim. Bugünün alışveriş yazısını bir şarkı ile bitirmek istiyorum.


Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Çok güzel bir alışveriş olmuş :) Özellikle madame coco melek bibloya ve penti pufa bayıldım :) hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Biblo hâlâ evimize güzellik katıyor, Penti ise bu havalarda ayağımdan cıkmıyor. :)

      Sil