Göz Kalemi Dosyası: Kahverengi

Merhaba, hafta içleri yoğun olmam sebebiyle yazmak istediğim birçok şey birikiyor kenarda. Bu yüzden çalışkan bir blog yazarı olup günün ikinci yazısını yazıyorum. Sizlere elimde bulunan iki farklı kahverengi göz kaleminden bahsedeceğim. Siyah göz kaleminin çekiciliği tartışılmaz ama bazen daha yumuşak bir görüntü elde etmek için kahverengi göz kalemi kullanmak gerekiyor. Gelelim benim anlatacağım kalemlere;


İlk olarak küçük bir kozmetik dükkanından aldığım New Well'in NW012 kodlu waterproof* olduğunu iddia eden mat kahverengi göz kaleminden bahsedeyim. Elimin üzerinde gayet düzgün bir görüntü elde ederken maalesef aynı şeyi göz için söyleyemiyorum. Düzgün ve dolu bir çizgi halinde sürülmüyor yani benim gibi net göz makyajından hoşlanan biriyseniz pek hoşlanacağınızı sanmıyorum, dumanlı göz makyajları için daha uygun bir kalem. Neredeyse hiç kullanmadım, bir arkadaşıma veririm herhalde.


Gelelim ikinci ve son kalem olan Oriflame Very Me Double Trouble Mocha Loca rengine. Çift taraflı bu kalemin bir tarafı kahverengi, diğer tarafı ise hardal/altın rengi. Her iki renkte de göz kalemi denemek istediğim için alırken tereddüte düşmedim. Bugün sadece kahverengi tarafından bahsedeceğim sizlere. New Well' in aksine hem sedefli hem de açık bakır rengi simlere sahip. Daha sert bir yapıda olsa eyeliner olarak kullanırdım kesinlikle. Özellikle sonbahar makyajlarımda bol bol kullanacağımı düşünüyorum.



- Her iki ürün de waterproof (*suya dayanıklı) değil ama su gördüğü an akmaya da başlamıyorlar. Orta şekerliler diyebilirim.
- Fiyatlarını tam hatırlamasam da New Well, Oriflame 'a göre kat kat ucuz.
- New Well daha koyu bir kahverengi.
- İki kalemin de uçları yumuşak, göz çevresini çizmiyorlar.

   Gelelim bileğimdeki duruşlarına;
                                 Üstteki New Well, alttaki Oriflame

Flaşsız

Flaşlı

Her ne kadar mükemmel kahverengi göz kalemimi bulamamış olsam da, benim tercihim belli; peki ya sizinki?
Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder