Avon k10 Alışverişim

Merhaba, Avon k11 kataloğundan alacak hiçbir şey bulamamamdan yakınırken, bir önceki katalogdan beğenip aldığım ürünlerin yazısını yazmak geldi aklıma.

Bakalım neler almışım:


Naturals Zambak & Gardenya Özlü vücut spreyi x 2: Bu vücut spreyini Temmuz ayından beri her gördüğüm katalogda istiyordum ve nihayet benim oldular. Tenime sıkmaktan çok elbiselerimin üstüne kullanmak için aldım. Yoğun alkol kokusu hissedilse de, ardından gelen çiçek kokusu çok hoş. Fiyatı: 7,80 TL x 2

Care Intensive Moisture Arı Sütü İçeren Dudak Balmı SPF 15 x 2: Bu ürünü ilk aldığımda beklentim yoktu ama nemlendirmesi ve Hanımeller Bisküvi kokusuna bayıldım. Her dakika tazeleyesim geliyor. Badem yağı ve arı sütü içermesinin yanı sıra güneş koruma faktörlü olması da artı özelliklerinden. İsminde her ne kadar balm (krem) kelimesi geçse de yapı olarak şeffaf renkli bir gloss (parlatıcı) demek daha doğru olur. Bu ikisini yedek olarak aldım. Fiyatı: 3,30 TL x 2

Tırnak Dekorasyon Fırçası: Bir ucu küçük top şeklinde diğer ucuysa ince bir fırçaya sahip çift taraflı tırnak dekorasyon fırçasını denemek için aldım. Hoşuma giden bir çok deseni denemek için kullanmayı planlıyorum. Umarım beğenirim. Fiyatı: 5 TL

   Siparişime ek olarak iki tane parfüm numunesi ve bir tane de ruj numunesi eklemişler.
Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder