Açık Parfüm Deneyimi: Parfümevi

   Merhaba, bu yazımda parfümevi.com alışverişimden bahsedeceğim. Bir çok insan gibi parfümleri çok seviyorum ve elimde olsa evimin bir odasını parfümlere ayırırım. Parfüm seçerken şekerli, meyveli kokuların aksine çiçek kokularını tercih ediyorum.
   İlk defa açık parfüm almaya karar verdiğimde markaları araştırmıştım ve gerek şık tasarımı, gerek çeşitliliğinden dolayı parfümevi 'ne bir şans vermeye karar verdim. 30 TL ve üzeri kargo ücretsiz yazısını da görünce sepete daha önce hiç kullanmadığım 3 parfüm attım. Fotoğraflara bakalım:

Her parfüm ayrı bir kutuya konulmuş gördüğünüz gibi ve iki adet haftanın parfümlerinin testerı eklenmiş.





















                                   

                                                    Beyaz şişe - Anastasia / Cacharel Anais Anais: Çiçek kokusu olduğu halde beni rahatsız eden bir kokusu vardı orijinalinin. Ama parfümevi'nden aldığımı çok çok beğendim. Buram buram yasemin kokuyor ve ben de yasemin kokusuna bayılırım.

Pembe şişe - Neolle Fleur / Cacharel Noa Fleur: Orijinalini bilmiyorum ama bu tam bir çiçek kokusu. Yoğun ve ağır bir koku olduğu için yaz için pek uygun değildi. Kış aylarında çantamdan ayırmayacağım.

Sarı şişe - Sementha / Clinique Simply: Pudra kokusu ararken internette bu parfüme rastlamıştım. İçlerinden ilk önce bunu kullanmaya başladım ve ⅓' ü kaldı. Yoğun bir pudra kokusu var, 2 fıss yetiyor.

Yenilerini denemek için bir daha aynılarını almam ama hepsini çok beğendim.



Lady Black / Lady Gaga Fame : Fame siyah renginden dolayı dikkatimi çekmişti ama koku olarak bana hitap etmiyor. Lady Black bence bir gece parfümü, gece dışarı çıktığım zamanlar çantamdaydı ve bitirdim.

Lopar 22 Homme / Kenzo L'eau Par Kenzo Pour Homme: Kenzo'nun erkek parfümlerinin kokularını bilmiyorum ama Lopar zencefil içeren fresh bir koku. Erkeklerde traş losyonu kokusuna bayılan biri olarak bunu pek beğenmedim.

   Kalıcılık olarak da gayet başarılı bulduğum parfümevi'nden memnun kaldığım bir alışveriş oldu, en kısa sürede yenilerini almak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder